Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفرح عالیخانی-
dc.contributorرحیم عبادی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:05:07Z-
dc.date.available2023-01-22T05:05:07Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4430-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اخلاق حرفه ای اساتید از دیدگاه دانشجویان دربستر یادگیری الکترونیکی در موسسه آموزش مهرالبرز انجام شده است. روش پژوهش توصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش با استفاده از فرمول کوکران ، حجم نمونه ای به تعداد ۲۸۳ نفر به شیوه ی تصادفی انتخاب گردید. جهت بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان از طریق پیشینه پژوهش های انجام شده و مبانی نظری در سه بعد (خصیصه های فردی، تعاملی در فضای الکترونیکی و کیفیت کار حرفه ای استادان) با ۱۶ شاخص شناسایی شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ۲۳ گویه ای است اده شد جهت بررسی پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی و تصنیف و روایی آن با استفاده از روایی همگرا و روش صوری با محاسبه ی همبستگی هر گویه با نمره ی بعد مربوط به آن سنجیده شد. داده ها با استفاده از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر در Smartpls۳ و آزمون ناپارامتری من ویتنی و کروسکال والیس در Spss۲۴ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: ۱) بین همه ابعاد اخلاق حرفه ای استادان تفاوت معناداری وجود داشت و این بدان معنا است که عوامل مستقل تاثیر معنی داری روی عامل وابسته یا همان اخلاق حرفه ای دارند ۲) بین نظر دانشجویان به لحاظ جنسیت ، سن و دانشکده های فنی مهندسی و مدیریت و مدیریت فناوری اطلاعات تفاوت معناداری وجود ندارد. و این بدان معناست دانشجویان در مورد عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای اساتید هم نظر هستند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاخلاق حرفه ای ، دانشیاه مجازی ، یادگیری الکترونیکیen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
402.pdf404.22 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفرح عالیخانی-
dc.contributorرحیم عبادی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:05:07Z-
dc.date.available2023-01-22T05:05:07Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4430-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اخلاق حرفه ای اساتید از دیدگاه دانشجویان دربستر یادگیری الکترونیکی در موسسه آموزش مهرالبرز انجام شده است. روش پژوهش توصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش با استفاده از فرمول کوکران ، حجم نمونه ای به تعداد ۲۸۳ نفر به شیوه ی تصادفی انتخاب گردید. جهت بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان از طریق پیشینه پژوهش های انجام شده و مبانی نظری در سه بعد (خصیصه های فردی، تعاملی در فضای الکترونیکی و کیفیت کار حرفه ای استادان) با ۱۶ شاخص شناسایی شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ۲۳ گویه ای است اده شد جهت بررسی پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی و تصنیف و روایی آن با استفاده از روایی همگرا و روش صوری با محاسبه ی همبستگی هر گویه با نمره ی بعد مربوط به آن سنجیده شد. داده ها با استفاده از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر در Smartpls۳ و آزمون ناپارامتری من ویتنی و کروسکال والیس در Spss۲۴ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: ۱) بین همه ابعاد اخلاق حرفه ای استادان تفاوت معناداری وجود داشت و این بدان معنا است که عوامل مستقل تاثیر معنی داری روی عامل وابسته یا همان اخلاق حرفه ای دارند ۲) بین نظر دانشجویان به لحاظ جنسیت ، سن و دانشکده های فنی مهندسی و مدیریت و مدیریت فناوری اطلاعات تفاوت معناداری وجود ندارد. و این بدان معناست دانشجویان در مورد عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای اساتید هم نظر هستند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاخلاق حرفه ای ، دانشیاه مجازی ، یادگیری الکترونیکیen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
402.pdf404.22 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفرح عالیخانی-
dc.contributorرحیم عبادی-
dc.date.accessioned2023-01-22T05:05:07Z-
dc.date.available2023-01-22T05:05:07Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4430-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اخلاق حرفه ای اساتید از دیدگاه دانشجویان دربستر یادگیری الکترونیکی در موسسه آموزش مهرالبرز انجام شده است. روش پژوهش توصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش با استفاده از فرمول کوکران ، حجم نمونه ای به تعداد ۲۸۳ نفر به شیوه ی تصادفی انتخاب گردید. جهت بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان از طریق پیشینه پژوهش های انجام شده و مبانی نظری در سه بعد (خصیصه های فردی، تعاملی در فضای الکترونیکی و کیفیت کار حرفه ای استادان) با ۱۶ شاخص شناسایی شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ۲۳ گویه ای است اده شد جهت بررسی پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی و تصنیف و روایی آن با استفاده از روایی همگرا و روش صوری با محاسبه ی همبستگی هر گویه با نمره ی بعد مربوط به آن سنجیده شد. داده ها با استفاده از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر در Smartpls۳ و آزمون ناپارامتری من ویتنی و کروسکال والیس در Spss۲۴ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: ۱) بین همه ابعاد اخلاق حرفه ای استادان تفاوت معناداری وجود داشت و این بدان معنا است که عوامل مستقل تاثیر معنی داری روی عامل وابسته یا همان اخلاق حرفه ای دارند ۲) بین نظر دانشجویان به لحاظ جنسیت ، سن و دانشکده های فنی مهندسی و مدیریت و مدیریت فناوری اطلاعات تفاوت معناداری وجود ندارد. و این بدان معناست دانشجویان در مورد عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای اساتید هم نظر هستند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاخلاق حرفه ای ، دانشیاه مجازی ، یادگیری الکترونیکیen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
402.pdf404.22 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File