جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4430
عنوان: بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان
پدیدآورنده: فرح عالیخانی;رحیم عبادی
کلید واژه ها: اخلاق حرفه ای ، دانشیاه مجازی ، یادگیری الکترونیکی
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی اخلاق حرفه ای اساتید از دیدگاه دانشجویان دربستر یادگیری الکترونیکی در موسسه آموزش مهرالبرز انجام شده است. روش پژوهش توصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش با استفاده از فرمول کوکران ، حجم نمونه ای به تعداد ۲۸۳ نفر به شیوه ی تصادفی انتخاب گردید. جهت بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان از طریق پیشینه پژوهش های انجام شده و مبانی نظری در سه بعد (خصیصه های فردی، تعاملی در فضای الکترونیکی و کیفیت کار حرفه ای استادان) با ۱۶ شاخص شناسایی شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ۲۳ گویه ای است اده شد جهت بررسی پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی و تصنیف و روایی آن با استفاده از روایی همگرا و روش صوری با محاسبه ی همبستگی هر گویه با نمره ی بعد مربوط به آن سنجیده شد. داده ها با استفاده از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر در Smartpls۳ و آزمون ناپارامتری من ویتنی و کروسکال والیس در Spss۲۴ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: ۱) بین همه ابعاد اخلاق حرفه ای استادان تفاوت معناداری وجود داشت و این بدان معنا است که عوامل مستقل تاثیر معنی داری روی عامل وابسته یا همان اخلاق حرفه ای دارند ۲) بین نظر دانشجویان به لحاظ جنسیت ، سن و دانشکده های فنی مهندسی و مدیریت و مدیریت فناوری اطلاعات تفاوت معناداری وجود ندارد. و این بدان معناست دانشجویان در مورد عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای اساتید هم نظر هستند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4430
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
402.pdf404.22 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان
پدیدآورنده: فرح عالیخانی;رحیم عبادی
کلید واژه ها: اخلاق حرفه ای ، دانشیاه مجازی ، یادگیری الکترونیکی
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی اخلاق حرفه ای اساتید از دیدگاه دانشجویان دربستر یادگیری الکترونیکی در موسسه آموزش مهرالبرز انجام شده است. روش پژوهش توصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش با استفاده از فرمول کوکران ، حجم نمونه ای به تعداد ۲۸۳ نفر به شیوه ی تصادفی انتخاب گردید. جهت بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان از طریق پیشینه پژوهش های انجام شده و مبانی نظری در سه بعد (خصیصه های فردی، تعاملی در فضای الکترونیکی و کیفیت کار حرفه ای استادان) با ۱۶ شاخص شناسایی شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ۲۳ گویه ای است اده شد جهت بررسی پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی و تصنیف و روایی آن با استفاده از روایی همگرا و روش صوری با محاسبه ی همبستگی هر گویه با نمره ی بعد مربوط به آن سنجیده شد. داده ها با استفاده از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر در Smartpls۳ و آزمون ناپارامتری من ویتنی و کروسکال والیس در Spss۲۴ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: ۱) بین همه ابعاد اخلاق حرفه ای استادان تفاوت معناداری وجود داشت و این بدان معنا است که عوامل مستقل تاثیر معنی داری روی عامل وابسته یا همان اخلاق حرفه ای دارند ۲) بین نظر دانشجویان به لحاظ جنسیت ، سن و دانشکده های فنی مهندسی و مدیریت و مدیریت فناوری اطلاعات تفاوت معناداری وجود ندارد. و این بدان معناست دانشجویان در مورد عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای اساتید هم نظر هستند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4430
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
402.pdf404.22 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان
پدیدآورنده: فرح عالیخانی;رحیم عبادی
کلید واژه ها: اخلاق حرفه ای ، دانشیاه مجازی ، یادگیری الکترونیکی
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی اخلاق حرفه ای اساتید از دیدگاه دانشجویان دربستر یادگیری الکترونیکی در موسسه آموزش مهرالبرز انجام شده است. روش پژوهش توصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش با استفاده از فرمول کوکران ، حجم نمونه ای به تعداد ۲۸۳ نفر به شیوه ی تصادفی انتخاب گردید. جهت بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای استادان از دیدگاه دانشجویان از طریق پیشینه پژوهش های انجام شده و مبانی نظری در سه بعد (خصیصه های فردی، تعاملی در فضای الکترونیکی و کیفیت کار حرفه ای استادان) با ۱۶ شاخص شناسایی شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ۲۳ گویه ای است اده شد جهت بررسی پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی و تصنیف و روایی آن با استفاده از روایی همگرا و روش صوری با محاسبه ی همبستگی هر گویه با نمره ی بعد مربوط به آن سنجیده شد. داده ها با استفاده از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر در Smartpls۳ و آزمون ناپارامتری من ویتنی و کروسکال والیس در Spss۲۴ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: ۱) بین همه ابعاد اخلاق حرفه ای استادان تفاوت معناداری وجود داشت و این بدان معنا است که عوامل مستقل تاثیر معنی داری روی عامل وابسته یا همان اخلاق حرفه ای دارند ۲) بین نظر دانشجویان به لحاظ جنسیت ، سن و دانشکده های فنی مهندسی و مدیریت و مدیریت فناوری اطلاعات تفاوت معناداری وجود ندارد. و این بدان معناست دانشجویان در مورد عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای اساتید هم نظر هستند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4430
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
402.pdf404.22 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل