Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدحسین فردانی-
dc.contributorزهرا رحیمی-
dc.contributorمحمدجواد فاتحی-
dc.date.accessioned2023-01-15T20:49:03Z-
dc.date.available2023-01-15T20:49:03Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4418-
dc.description.abstractاین پژوهش به دنبال شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت خدمات شهری در شهرداری شاهین شهر است. پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات کاربردی و به لحاظ گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی که به صورت ترکیبی در دو مرحله کمی و کیفی انجام شده است. گردآوری داده ها در بخش کمی پژوهش از طریق پرسشنامه صورت گرفت؛ که این پرسشنامه با استفاده از نتایج حاصل از تحلیل مضمون دربخش کیفی و بر اساس طیف پنجگانه لیکرت تنظیم شده است. جهت تجزیه و تحلیل بخش کیفی از تحلیل مضمون استفاده شد؛ و جهت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده بخش کمی ، از آزمون فریدمن استفاده و محاسبات با استفاده از نسخه 20 نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج اولویت بندی نشان داد که مؤلفه خدمات اجتماعی در اولویت اول قرار دارد و به ترتیب، مولفه های خدمات شهرسازی و معماری و عمران، ارتباطات، مدیریت پسماند و محیط زیست، اقتصاد شهری، حمل و نقل و ترافیک، توسعه شهری و توسعه فرهنگی در رتبه های بعدی بهبود کیفیت خدمات شهرداری شاهین شهر قرار گرفته اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبهبود ، کیفیت خدمات ، شهرداری ، شاهین شهرen_US
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بربهبود کیفیت خدمات شهری در شهرداری شاهین شهر-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
387.pdf799.42 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدحسین فردانی-
dc.contributorزهرا رحیمی-
dc.contributorمحمدجواد فاتحی-
dc.date.accessioned2023-01-15T20:49:03Z-
dc.date.available2023-01-15T20:49:03Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4418-
dc.description.abstractاین پژوهش به دنبال شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت خدمات شهری در شهرداری شاهین شهر است. پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات کاربردی و به لحاظ گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی که به صورت ترکیبی در دو مرحله کمی و کیفی انجام شده است. گردآوری داده ها در بخش کمی پژوهش از طریق پرسشنامه صورت گرفت؛ که این پرسشنامه با استفاده از نتایج حاصل از تحلیل مضمون دربخش کیفی و بر اساس طیف پنجگانه لیکرت تنظیم شده است. جهت تجزیه و تحلیل بخش کیفی از تحلیل مضمون استفاده شد؛ و جهت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده بخش کمی ، از آزمون فریدمن استفاده و محاسبات با استفاده از نسخه 20 نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج اولویت بندی نشان داد که مؤلفه خدمات اجتماعی در اولویت اول قرار دارد و به ترتیب، مولفه های خدمات شهرسازی و معماری و عمران، ارتباطات، مدیریت پسماند و محیط زیست، اقتصاد شهری، حمل و نقل و ترافیک، توسعه شهری و توسعه فرهنگی در رتبه های بعدی بهبود کیفیت خدمات شهرداری شاهین شهر قرار گرفته اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبهبود ، کیفیت خدمات ، شهرداری ، شاهین شهرen_US
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بربهبود کیفیت خدمات شهری در شهرداری شاهین شهر-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
387.pdf799.42 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدحسین فردانی-
dc.contributorزهرا رحیمی-
dc.contributorمحمدجواد فاتحی-
dc.date.accessioned2023-01-15T20:49:03Z-
dc.date.available2023-01-15T20:49:03Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4418-
dc.description.abstractاین پژوهش به دنبال شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر بهبود کیفیت خدمات شهری در شهرداری شاهین شهر است. پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات کاربردی و به لحاظ گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی که به صورت ترکیبی در دو مرحله کمی و کیفی انجام شده است. گردآوری داده ها در بخش کمی پژوهش از طریق پرسشنامه صورت گرفت؛ که این پرسشنامه با استفاده از نتایج حاصل از تحلیل مضمون دربخش کیفی و بر اساس طیف پنجگانه لیکرت تنظیم شده است. جهت تجزیه و تحلیل بخش کیفی از تحلیل مضمون استفاده شد؛ و جهت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده بخش کمی ، از آزمون فریدمن استفاده و محاسبات با استفاده از نسخه 20 نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج اولویت بندی نشان داد که مؤلفه خدمات اجتماعی در اولویت اول قرار دارد و به ترتیب، مولفه های خدمات شهرسازی و معماری و عمران، ارتباطات، مدیریت پسماند و محیط زیست، اقتصاد شهری، حمل و نقل و ترافیک، توسعه شهری و توسعه فرهنگی در رتبه های بعدی بهبود کیفیت خدمات شهرداری شاهین شهر قرار گرفته اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبهبود ، کیفیت خدمات ، شهرداری ، شاهین شهرen_US
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بربهبود کیفیت خدمات شهری در شهرداری شاهین شهر-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
387.pdf799.42 kBAdobe PDF