جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4379
عنوان: شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی
پدیدآورنده: ایمان میرزایی
کلید واژه ها: عوامل محیطی ، عوامل داخلی ، بازاریابی.
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: رشد و توسعه ی پایدار مهمترین هدف اقتصادی هر کشور است ازاینرو شرایط هدایت کننده عاملهای اقتصادی همواره موردتوجه اقتصاددانان بوده است یکی از این عوامل، بازاریابی است.بازاریابی در هر جامعه و در هرزمانی شکل و شمایل خاص خود را دارد و از یک سری عوامل محیطی داخلی و خارجی تاثیر می پذیرد. بازاریابی اجرای فعالیتهایی در فضای کسب وکار است که جریان کالا و خدمات را از تولیدکننده به سمت مصرف کننده هدایت می کند. هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی بوده است لذا ۳۱۵ نفر از بازاریابهای شرکتهای توسعه یافته و موفق در ایران به عنوان جامعه آماری شناسایی شدند و موردپژوهش قرار گرفتند. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. جهت تحلیل داده ها و نرمال بودن متغیرها از آزمون کولموگروف - اسمیرنوف و به منظور شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی از تحلیل عاملی استفاده گردید. با استفاده از نتایج تحلیل عاملی اکتشافی ۱۰ عامل به عنوان عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی شناسایی شدند که به ترتیب، نحوه معاملات و شرایط کسبوکار، عوامل اجتماعی و فرهنگی، ارزش های هسته ای، سطح سواد، الگوهای نهادی، عوامل سیاسی، دین و مذهب، سازمانهای اجتماعی، عوامل تکنولوژیک و عوامل رقابتی شناسایی شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4379
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
352.pdf659.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی
پدیدآورنده: ایمان میرزایی
کلید واژه ها: عوامل محیطی ، عوامل داخلی ، بازاریابی.
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: رشد و توسعه ی پایدار مهمترین هدف اقتصادی هر کشور است ازاینرو شرایط هدایت کننده عاملهای اقتصادی همواره موردتوجه اقتصاددانان بوده است یکی از این عوامل، بازاریابی است.بازاریابی در هر جامعه و در هرزمانی شکل و شمایل خاص خود را دارد و از یک سری عوامل محیطی داخلی و خارجی تاثیر می پذیرد. بازاریابی اجرای فعالیتهایی در فضای کسب وکار است که جریان کالا و خدمات را از تولیدکننده به سمت مصرف کننده هدایت می کند. هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی بوده است لذا ۳۱۵ نفر از بازاریابهای شرکتهای توسعه یافته و موفق در ایران به عنوان جامعه آماری شناسایی شدند و موردپژوهش قرار گرفتند. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. جهت تحلیل داده ها و نرمال بودن متغیرها از آزمون کولموگروف - اسمیرنوف و به منظور شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی از تحلیل عاملی استفاده گردید. با استفاده از نتایج تحلیل عاملی اکتشافی ۱۰ عامل به عنوان عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی شناسایی شدند که به ترتیب، نحوه معاملات و شرایط کسبوکار، عوامل اجتماعی و فرهنگی، ارزش های هسته ای، سطح سواد، الگوهای نهادی، عوامل سیاسی، دین و مذهب، سازمانهای اجتماعی، عوامل تکنولوژیک و عوامل رقابتی شناسایی شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4379
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
352.pdf659.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی
پدیدآورنده: ایمان میرزایی
کلید واژه ها: عوامل محیطی ، عوامل داخلی ، بازاریابی.
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: رشد و توسعه ی پایدار مهمترین هدف اقتصادی هر کشور است ازاینرو شرایط هدایت کننده عاملهای اقتصادی همواره موردتوجه اقتصاددانان بوده است یکی از این عوامل، بازاریابی است.بازاریابی در هر جامعه و در هرزمانی شکل و شمایل خاص خود را دارد و از یک سری عوامل محیطی داخلی و خارجی تاثیر می پذیرد. بازاریابی اجرای فعالیتهایی در فضای کسب وکار است که جریان کالا و خدمات را از تولیدکننده به سمت مصرف کننده هدایت می کند. هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی بوده است لذا ۳۱۵ نفر از بازاریابهای شرکتهای توسعه یافته و موفق در ایران به عنوان جامعه آماری شناسایی شدند و موردپژوهش قرار گرفتند. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. جهت تحلیل داده ها و نرمال بودن متغیرها از آزمون کولموگروف - اسمیرنوف و به منظور شناسایی عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی از تحلیل عاملی استفاده گردید. با استفاده از نتایج تحلیل عاملی اکتشافی ۱۰ عامل به عنوان عوامل محیطی داخلی تاثیرگذار بر بازاریابی شناسایی شدند که به ترتیب، نحوه معاملات و شرایط کسبوکار، عوامل اجتماعی و فرهنگی، ارزش های هسته ای، سطح سواد، الگوهای نهادی، عوامل سیاسی، دین و مذهب، سازمانهای اجتماعی، عوامل تکنولوژیک و عوامل رقابتی شناسایی شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4379
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
352.pdf659.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل