جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4352
عنوان: تاثیرهوش تجاری در صنعت مالی و بانکداری نوین
پدیدآورنده: محمدرضا منوچهری;بهاره محمدی زیتونی;لیلا منوچهری
کلید واژه ها: هوش تجاری ، پایگاه داده ، صنعت مالی و بانکداری ، بانکداری الکترونیک
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و اقدامات ثمربخش و مدیریتی آن در عرصه رقابت نزدیک و فشرده بانک ها و موسساتمالی و اعتباری، بصورت روزافزون افزایش پیدا کرده، در همین راستا هوش تجاری با ابزار، تکنولوژی و فرآیندهای تبدیل داده ها به اطلاعاتو دانش مورد نیاز برای بهینه سازی تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران بانک ها وارد صنعت بانکداری شده است. هوش تجاری بر آناست تا با توجه به حجم فوق العاده بالای داده در بانک ها، با استفاده از برنامه های کاربردی و تحلیلی پایگاه داده ها، داده کاوی و کلانداده ها، جهت نیل به اهداف خویش بهره گیرد. بانک ها می خواهند از داده های سطح مشتری در مورد دارایی های محصول، فعالیت کانالو سودآوری برای بهبود هدف قرار دادن کمپین های آنلاین و ایجاد یکپارچه و موثرتر کردن حساب و فرآیند های مالی استفاده کنند. دراین مقاله ابتدا در مورد معرفی هوش تجاری و نحوه ایجاد، راه اندازی و استقرار آن در بانک مطالعه صورت گرفته است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4352
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
265.pdf693.32 kBAdobe PDF
عنوان: تاثیرهوش تجاری در صنعت مالی و بانکداری نوین
پدیدآورنده: محمدرضا منوچهری;بهاره محمدی زیتونی;لیلا منوچهری
کلید واژه ها: هوش تجاری ، پایگاه داده ، صنعت مالی و بانکداری ، بانکداری الکترونیک
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و اقدامات ثمربخش و مدیریتی آن در عرصه رقابت نزدیک و فشرده بانک ها و موسساتمالی و اعتباری، بصورت روزافزون افزایش پیدا کرده، در همین راستا هوش تجاری با ابزار، تکنولوژی و فرآیندهای تبدیل داده ها به اطلاعاتو دانش مورد نیاز برای بهینه سازی تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران بانک ها وارد صنعت بانکداری شده است. هوش تجاری بر آناست تا با توجه به حجم فوق العاده بالای داده در بانک ها، با استفاده از برنامه های کاربردی و تحلیلی پایگاه داده ها، داده کاوی و کلانداده ها، جهت نیل به اهداف خویش بهره گیرد. بانک ها می خواهند از داده های سطح مشتری در مورد دارایی های محصول، فعالیت کانالو سودآوری برای بهبود هدف قرار دادن کمپین های آنلاین و ایجاد یکپارچه و موثرتر کردن حساب و فرآیند های مالی استفاده کنند. دراین مقاله ابتدا در مورد معرفی هوش تجاری و نحوه ایجاد، راه اندازی و استقرار آن در بانک مطالعه صورت گرفته است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4352
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
265.pdf693.32 kBAdobe PDF
عنوان: تاثیرهوش تجاری در صنعت مالی و بانکداری نوین
پدیدآورنده: محمدرضا منوچهری;بهاره محمدی زیتونی;لیلا منوچهری
کلید واژه ها: هوش تجاری ، پایگاه داده ، صنعت مالی و بانکداری ، بانکداری الکترونیک
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و اقدامات ثمربخش و مدیریتی آن در عرصه رقابت نزدیک و فشرده بانک ها و موسساتمالی و اعتباری، بصورت روزافزون افزایش پیدا کرده، در همین راستا هوش تجاری با ابزار، تکنولوژی و فرآیندهای تبدیل داده ها به اطلاعاتو دانش مورد نیاز برای بهینه سازی تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران بانک ها وارد صنعت بانکداری شده است. هوش تجاری بر آناست تا با توجه به حجم فوق العاده بالای داده در بانک ها، با استفاده از برنامه های کاربردی و تحلیلی پایگاه داده ها، داده کاوی و کلانداده ها، جهت نیل به اهداف خویش بهره گیرد. بانک ها می خواهند از داده های سطح مشتری در مورد دارایی های محصول، فعالیت کانالو سودآوری برای بهبود هدف قرار دادن کمپین های آنلاین و ایجاد یکپارچه و موثرتر کردن حساب و فرآیند های مالی استفاده کنند. دراین مقاله ابتدا در مورد معرفی هوش تجاری و نحوه ایجاد، راه اندازی و استقرار آن در بانک مطالعه صورت گرفته است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4352
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
265.pdf693.32 kBAdobe PDF