Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدرضا منوچهری-
dc.contributorبهاره محمدی زیتونی-
dc.contributorلیلا منوچهری-
dc.date.accessioned2023-01-06T07:03:57Z-
dc.date.available2023-01-06T07:03:57Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4352-
dc.description.abstractفناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و اقدامات ثمربخش و مدیریتی آن در عرصه رقابت نزدیک و فشرده بانک ها و موسساتمالی و اعتباری، بصورت روزافزون افزایش پیدا کرده، در همین راستا هوش تجاری با ابزار، تکنولوژی و فرآیندهای تبدیل داده ها به اطلاعاتو دانش مورد نیاز برای بهینه سازی تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران بانک ها وارد صنعت بانکداری شده است. هوش تجاری بر آناست تا با توجه به حجم فوق العاده بالای داده در بانک ها، با استفاده از برنامه های کاربردی و تحلیلی پایگاه داده ها، داده کاوی و کلانداده ها، جهت نیل به اهداف خویش بهره گیرد. بانک ها می خواهند از داده های سطح مشتری در مورد دارایی های محصول، فعالیت کانالو سودآوری برای بهبود هدف قرار دادن کمپین های آنلاین و ایجاد یکپارچه و موثرتر کردن حساب و فرآیند های مالی استفاده کنند. دراین مقاله ابتدا در مورد معرفی هوش تجاری و نحوه ایجاد، راه اندازی و استقرار آن در بانک مطالعه صورت گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، پایگاه داده ، صنعت مالی و بانکداری ، بانکداری الکترونیکen_US
dc.titleتاثیرهوش تجاری در صنعت مالی و بانکداری نوین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
265.pdf693.32 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدرضا منوچهری-
dc.contributorبهاره محمدی زیتونی-
dc.contributorلیلا منوچهری-
dc.date.accessioned2023-01-06T07:03:57Z-
dc.date.available2023-01-06T07:03:57Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4352-
dc.description.abstractفناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و اقدامات ثمربخش و مدیریتی آن در عرصه رقابت نزدیک و فشرده بانک ها و موسساتمالی و اعتباری، بصورت روزافزون افزایش پیدا کرده، در همین راستا هوش تجاری با ابزار، تکنولوژی و فرآیندهای تبدیل داده ها به اطلاعاتو دانش مورد نیاز برای بهینه سازی تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران بانک ها وارد صنعت بانکداری شده است. هوش تجاری بر آناست تا با توجه به حجم فوق العاده بالای داده در بانک ها، با استفاده از برنامه های کاربردی و تحلیلی پایگاه داده ها، داده کاوی و کلانداده ها، جهت نیل به اهداف خویش بهره گیرد. بانک ها می خواهند از داده های سطح مشتری در مورد دارایی های محصول، فعالیت کانالو سودآوری برای بهبود هدف قرار دادن کمپین های آنلاین و ایجاد یکپارچه و موثرتر کردن حساب و فرآیند های مالی استفاده کنند. دراین مقاله ابتدا در مورد معرفی هوش تجاری و نحوه ایجاد، راه اندازی و استقرار آن در بانک مطالعه صورت گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، پایگاه داده ، صنعت مالی و بانکداری ، بانکداری الکترونیکen_US
dc.titleتاثیرهوش تجاری در صنعت مالی و بانکداری نوین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
265.pdf693.32 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدرضا منوچهری-
dc.contributorبهاره محمدی زیتونی-
dc.contributorلیلا منوچهری-
dc.date.accessioned2023-01-06T07:03:57Z-
dc.date.available2023-01-06T07:03:57Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4352-
dc.description.abstractفناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و اقدامات ثمربخش و مدیریتی آن در عرصه رقابت نزدیک و فشرده بانک ها و موسساتمالی و اعتباری، بصورت روزافزون افزایش پیدا کرده، در همین راستا هوش تجاری با ابزار، تکنولوژی و فرآیندهای تبدیل داده ها به اطلاعاتو دانش مورد نیاز برای بهینه سازی تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران بانک ها وارد صنعت بانکداری شده است. هوش تجاری بر آناست تا با توجه به حجم فوق العاده بالای داده در بانک ها، با استفاده از برنامه های کاربردی و تحلیلی پایگاه داده ها، داده کاوی و کلانداده ها، جهت نیل به اهداف خویش بهره گیرد. بانک ها می خواهند از داده های سطح مشتری در مورد دارایی های محصول، فعالیت کانالو سودآوری برای بهبود هدف قرار دادن کمپین های آنلاین و ایجاد یکپارچه و موثرتر کردن حساب و فرآیند های مالی استفاده کنند. دراین مقاله ابتدا در مورد معرفی هوش تجاری و نحوه ایجاد، راه اندازی و استقرار آن در بانک مطالعه صورت گرفته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، پایگاه داده ، صنعت مالی و بانکداری ، بانکداری الکترونیکen_US
dc.titleتاثیرهوش تجاری در صنعت مالی و بانکداری نوین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
265.pdf693.32 kBAdobe PDF