Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorآیدا خوش حال-
dc.contributorاشرف خلیلی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:42:20Z-
dc.date.available2023-01-05T06:42:20Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4338-
dc.description.abstractاین پژوهش به دنبال شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرم اسنپ به عنوان ارائهدهنده خدمات تاکسی اینترنتی است. به این منظور، ابتدا با مطالعه ادبیات، به استخراج عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی پرداخته شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران تاکسیهای اینترنتی در شهر تهران تشکیل داده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها اثر تمایل نسبت به استفاده از اسنپ بر قصد رفتاری نسبت به اسنپ را مورد تایید قرار داده است. همچنین اعتماد به طور غیرمستقیم از طریق میانجی تمایل نسبت به استفاده از اسنپ، نگرش و ارزش قیمت به طور مستقیم بر قصد رفتاری نسبت به اسنپ تاثیر میگذارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخودروهای اینترنتی ، تمایل نسبت به استفاده ، قصد رفتاری ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرم های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
662.pdf822.53 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorآیدا خوش حال-
dc.contributorاشرف خلیلی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:42:20Z-
dc.date.available2023-01-05T06:42:20Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4338-
dc.description.abstractاین پژوهش به دنبال شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرم اسنپ به عنوان ارائهدهنده خدمات تاکسی اینترنتی است. به این منظور، ابتدا با مطالعه ادبیات، به استخراج عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی پرداخته شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران تاکسیهای اینترنتی در شهر تهران تشکیل داده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها اثر تمایل نسبت به استفاده از اسنپ بر قصد رفتاری نسبت به اسنپ را مورد تایید قرار داده است. همچنین اعتماد به طور غیرمستقیم از طریق میانجی تمایل نسبت به استفاده از اسنپ، نگرش و ارزش قیمت به طور مستقیم بر قصد رفتاری نسبت به اسنپ تاثیر میگذارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخودروهای اینترنتی ، تمایل نسبت به استفاده ، قصد رفتاری ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرم های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
662.pdf822.53 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorآیدا خوش حال-
dc.contributorاشرف خلیلی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:42:20Z-
dc.date.available2023-01-05T06:42:20Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4338-
dc.description.abstractاین پژوهش به دنبال شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرم اسنپ به عنوان ارائهدهنده خدمات تاکسی اینترنتی است. به این منظور، ابتدا با مطالعه ادبیات، به استخراج عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی پرداخته شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران تاکسیهای اینترنتی در شهر تهران تشکیل داده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها اثر تمایل نسبت به استفاده از اسنپ بر قصد رفتاری نسبت به اسنپ را مورد تایید قرار داده است. همچنین اعتماد به طور غیرمستقیم از طریق میانجی تمایل نسبت به استفاده از اسنپ، نگرش و ارزش قیمت به طور مستقیم بر قصد رفتاری نسبت به اسنپ تاثیر میگذارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخودروهای اینترنتی ، تمایل نسبت به استفاده ، قصد رفتاری ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از پلتفرم های ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
662.pdf822.53 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File