Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمعصومه ملائی-
dc.contributorفریبا احسانی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:34:16Z-
dc.date.available2023-01-05T06:34:16Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4335-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را ۱۵۴ نفر ازکاربران به عنوان نمونه تشکیل داده اند. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد که وابستگی به برنامه های مسیریابی، سودمندی ادراکشده، سهولت استفاده ادراک شده به طور غیرمستقیم و نگرش نسبت به برنامه های مسیریابی به طور مستقیم بر قصد استفاده از این برنامه ها تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای توسعهدهندگان برنامه های مسیریابی فراهم میکند تا با درک این عوامل، شناخت بهتری از پذیرش رانندگان از این برنامه ها ایجاد گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوابستگی به برنامه های مسیریابی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ادراک شده ، نگرش ، قصد استفاده از برنامه های مسیریابی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
659.pdf905.89 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمعصومه ملائی-
dc.contributorفریبا احسانی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:34:16Z-
dc.date.available2023-01-05T06:34:16Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4335-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را ۱۵۴ نفر ازکاربران به عنوان نمونه تشکیل داده اند. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد که وابستگی به برنامه های مسیریابی، سودمندی ادراکشده، سهولت استفاده ادراک شده به طور غیرمستقیم و نگرش نسبت به برنامه های مسیریابی به طور مستقیم بر قصد استفاده از این برنامه ها تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای توسعهدهندگان برنامه های مسیریابی فراهم میکند تا با درک این عوامل، شناخت بهتری از پذیرش رانندگان از این برنامه ها ایجاد گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوابستگی به برنامه های مسیریابی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ادراک شده ، نگرش ، قصد استفاده از برنامه های مسیریابی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
659.pdf905.89 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمعصومه ملائی-
dc.contributorفریبا احسانی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:34:16Z-
dc.date.available2023-01-05T06:34:16Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4335-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را ۱۵۴ نفر ازکاربران به عنوان نمونه تشکیل داده اند. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد که وابستگی به برنامه های مسیریابی، سودمندی ادراکشده، سهولت استفاده ادراک شده به طور غیرمستقیم و نگرش نسبت به برنامه های مسیریابی به طور مستقیم بر قصد استفاده از این برنامه ها تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای توسعهدهندگان برنامه های مسیریابی فراهم میکند تا با درک این عوامل، شناخت بهتری از پذیرش رانندگان از این برنامه ها ایجاد گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوابستگی به برنامه های مسیریابی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ادراک شده ، نگرش ، قصد استفاده از برنامه های مسیریابی.en_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
659.pdf905.89 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File