جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4335
عنوان: بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان
پدیدآورنده: معصومه ملائی;فریبا احسانی;حامد حیدری
کلید واژه ها: وابستگی به برنامه های مسیریابی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ادراک شده ، نگرش ، قصد استفاده از برنامه های مسیریابی.
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را ۱۵۴ نفر ازکاربران به عنوان نمونه تشکیل داده اند. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد که وابستگی به برنامه های مسیریابی، سودمندی ادراکشده، سهولت استفاده ادراک شده به طور غیرمستقیم و نگرش نسبت به برنامه های مسیریابی به طور مستقیم بر قصد استفاده از این برنامه ها تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای توسعهدهندگان برنامه های مسیریابی فراهم میکند تا با درک این عوامل، شناخت بهتری از پذیرش رانندگان از این برنامه ها ایجاد گردد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4335
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
659.pdf905.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان
پدیدآورنده: معصومه ملائی;فریبا احسانی;حامد حیدری
کلید واژه ها: وابستگی به برنامه های مسیریابی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ادراک شده ، نگرش ، قصد استفاده از برنامه های مسیریابی.
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را ۱۵۴ نفر ازکاربران به عنوان نمونه تشکیل داده اند. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد که وابستگی به برنامه های مسیریابی، سودمندی ادراکشده، سهولت استفاده ادراک شده به طور غیرمستقیم و نگرش نسبت به برنامه های مسیریابی به طور مستقیم بر قصد استفاده از این برنامه ها تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای توسعهدهندگان برنامه های مسیریابی فراهم میکند تا با درک این عوامل، شناخت بهتری از پذیرش رانندگان از این برنامه ها ایجاد گردد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4335
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
659.pdf905.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان
پدیدآورنده: معصومه ملائی;فریبا احسانی;حامد حیدری
کلید واژه ها: وابستگی به برنامه های مسیریابی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ادراک شده ، نگرش ، قصد استفاده از برنامه های مسیریابی.
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی توسط رانندگان را هدف گرفته است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر پذیرش اپلیکیشن های مسیریابی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را ۱۵۴ نفر ازکاربران به عنوان نمونه تشکیل داده اند. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس انجام گرفته است. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد که وابستگی به برنامه های مسیریابی، سودمندی ادراکشده، سهولت استفاده ادراک شده به طور غیرمستقیم و نگرش نسبت به برنامه های مسیریابی به طور مستقیم بر قصد استفاده از این برنامه ها تاثیر میگذارد. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای توسعهدهندگان برنامه های مسیریابی فراهم میکند تا با درک این عوامل، شناخت بهتری از پذیرش رانندگان از این برنامه ها ایجاد گردد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4335
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
659.pdf905.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل