Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorوحید صدیق-
dc.contributorنرگس عبدالله زاده-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:29:40Z-
dc.date.available2023-01-05T06:29:40Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4333-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی را هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی اینستاگرام تشکیل دادهاند که تعداد ۲۲۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که درک سهولت در استفاده و سودمندی درک شده بر نگرش استفاده از اینستاگرام و سودمندی درک شده، لذت درک شده، هویت اجتماعی شناختی و هویت اجتماعی ارزشی به طور مستقیم بر قصد استفاده از اینستاگرام تاثیر میگذاردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنگرش استفاده از اینستاگرام ، قصد استفاده از اینستاگرام ، هویت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
657.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorوحید صدیق-
dc.contributorنرگس عبدالله زاده-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:29:40Z-
dc.date.available2023-01-05T06:29:40Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4333-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی را هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی اینستاگرام تشکیل دادهاند که تعداد ۲۲۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که درک سهولت در استفاده و سودمندی درک شده بر نگرش استفاده از اینستاگرام و سودمندی درک شده، لذت درک شده، هویت اجتماعی شناختی و هویت اجتماعی ارزشی به طور مستقیم بر قصد استفاده از اینستاگرام تاثیر میگذاردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنگرش استفاده از اینستاگرام ، قصد استفاده از اینستاگرام ، هویت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
657.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorوحید صدیق-
dc.contributorنرگس عبدالله زاده-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:29:40Z-
dc.date.available2023-01-05T06:29:40Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4333-
dc.description.abstractاین پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی را هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی اینستاگرام تشکیل دادهاند که تعداد ۲۲۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که درک سهولت در استفاده و سودمندی درک شده بر نگرش استفاده از اینستاگرام و سودمندی درک شده، لذت درک شده، هویت اجتماعی شناختی و هویت اجتماعی ارزشی به طور مستقیم بر قصد استفاده از اینستاگرام تاثیر میگذاردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنگرش استفاده از اینستاگرام ، قصد استفاده از اینستاگرام ، هویت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزییen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
657.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File