Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4333
Title: بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
Authors: وحید صدیق;نرگس عبدالله زاده;حامد حیدری
subject: نگرش استفاده از اینستاگرام ، قصد استفاده از اینستاگرام ، هویت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی
Year: 1401
Abstract: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی را هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی اینستاگرام تشکیل دادهاند که تعداد ۲۲۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که درک سهولت در استفاده و سودمندی درک شده بر نگرش استفاده از اینستاگرام و سودمندی درک شده، لذت درک شده، هویت اجتماعی شناختی و هویت اجتماعی ارزشی به طور مستقیم بر قصد استفاده از اینستاگرام تاثیر میگذارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/4333
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
657.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
Authors: وحید صدیق;نرگس عبدالله زاده;حامد حیدری
subject: نگرش استفاده از اینستاگرام ، قصد استفاده از اینستاگرام ، هویت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی
Year: 1401
Abstract: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی را هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی اینستاگرام تشکیل دادهاند که تعداد ۲۲۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که درک سهولت در استفاده و سودمندی درک شده بر نگرش استفاده از اینستاگرام و سودمندی درک شده، لذت درک شده، هویت اجتماعی شناختی و هویت اجتماعی ارزشی به طور مستقیم بر قصد استفاده از اینستاگرام تاثیر میگذارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/4333
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
657.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
Authors: وحید صدیق;نرگس عبدالله زاده;حامد حیدری
subject: نگرش استفاده از اینستاگرام ، قصد استفاده از اینستاگرام ، هویت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی ، مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی
Year: 1401
Abstract: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تجارت اجتماعی را هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهشهای انجام شده، عوامل موثر بر قصد استفاده از شبکه های اجتماعی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربران ایرانی اینستاگرام تشکیل دادهاند که تعداد ۲۲۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی۱ با استفاده از نرم افزار اسمارت پیالاس۲ انجام گرفته است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که درک سهولت در استفاده و سودمندی درک شده بر نگرش استفاده از اینستاگرام و سودمندی درک شده، لذت درک شده، هویت اجتماعی شناختی و هویت اجتماعی ارزشی به طور مستقیم بر قصد استفاده از اینستاگرام تاثیر میگذارد
URI: http://localhost/handle/Hannan/4333
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
657.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File