جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4331
عنوان: تبیین عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z
پدیدآورنده: سینا پورنگ;محسن زکی زاده;حامد حیدری
کلید واژه ها: تجارت الکترونیک ، نسل Z ، مدل پذیرش تکنولوژی ، ایران.
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: تجارت الکترونیک یک روش دیجیتالی تجارت کالا و خدمات از طریق اینترنت می باشد. این پژوهش بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z را هدف گرفته است . به این منظور با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده عوامل موثر بر ترغیب پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z پرداخته شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است . جامعه آماری پژوهش را دانشجویان و دانش آموزان ایرانی تشکیل دادهاند که تعداد ۲۱۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست . تجزیه و تحلیل دادهها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری -حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی الاس انجام گرفته است . نتایج تجزیه و تحلیل دادهها تاثیر درک سهولت استفاده را بر اعتماد، درک سودمندی و رضایت نشان می دهد. تاثیر درک سودمندی بر قصد استفاده و رضایت تایید شده است . اعتماد بر ریسک در نظر گرفته شده، قصد رفتاری و درک سودمندی موثر است . رضایت کاربران بر قصد رفتاری تاثیرگذار است . صرفه جویی در قیمت بر رضایت تاثیر مثبتی دارد و نهایتا قصد رفتاری بر استفاده بر استفاده واقعی موثر است . این پژوهش ، بینش مفیدی برای سیاست گذاران کشور فراهم می کند تا با درک این عوامل ، بتوانند از عوامل تاثیر گذار بر پذیرش تجارت الکترونیک استفاده نمایند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4331
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
655.pdf892.01 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تبیین عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z
پدیدآورنده: سینا پورنگ;محسن زکی زاده;حامد حیدری
کلید واژه ها: تجارت الکترونیک ، نسل Z ، مدل پذیرش تکنولوژی ، ایران.
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: تجارت الکترونیک یک روش دیجیتالی تجارت کالا و خدمات از طریق اینترنت می باشد. این پژوهش بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z را هدف گرفته است . به این منظور با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده عوامل موثر بر ترغیب پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z پرداخته شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است . جامعه آماری پژوهش را دانشجویان و دانش آموزان ایرانی تشکیل دادهاند که تعداد ۲۱۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست . تجزیه و تحلیل دادهها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری -حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی الاس انجام گرفته است . نتایج تجزیه و تحلیل دادهها تاثیر درک سهولت استفاده را بر اعتماد، درک سودمندی و رضایت نشان می دهد. تاثیر درک سودمندی بر قصد استفاده و رضایت تایید شده است . اعتماد بر ریسک در نظر گرفته شده، قصد رفتاری و درک سودمندی موثر است . رضایت کاربران بر قصد رفتاری تاثیرگذار است . صرفه جویی در قیمت بر رضایت تاثیر مثبتی دارد و نهایتا قصد رفتاری بر استفاده بر استفاده واقعی موثر است . این پژوهش ، بینش مفیدی برای سیاست گذاران کشور فراهم می کند تا با درک این عوامل ، بتوانند از عوامل تاثیر گذار بر پذیرش تجارت الکترونیک استفاده نمایند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4331
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
655.pdf892.01 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تبیین عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z
پدیدآورنده: سینا پورنگ;محسن زکی زاده;حامد حیدری
کلید واژه ها: تجارت الکترونیک ، نسل Z ، مدل پذیرش تکنولوژی ، ایران.
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: تجارت الکترونیک یک روش دیجیتالی تجارت کالا و خدمات از طریق اینترنت می باشد. این پژوهش بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z را هدف گرفته است . به این منظور با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده عوامل موثر بر ترغیب پذیرش تجارت الکترونیک توسط نسل Z پرداخته شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است . جامعه آماری پژوهش را دانشجویان و دانش آموزان ایرانی تشکیل دادهاند که تعداد ۲۱۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاست . تجزیه و تحلیل دادهها با تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری -حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی الاس انجام گرفته است . نتایج تجزیه و تحلیل دادهها تاثیر درک سهولت استفاده را بر اعتماد، درک سودمندی و رضایت نشان می دهد. تاثیر درک سودمندی بر قصد استفاده و رضایت تایید شده است . اعتماد بر ریسک در نظر گرفته شده، قصد رفتاری و درک سودمندی موثر است . رضایت کاربران بر قصد رفتاری تاثیرگذار است . صرفه جویی در قیمت بر رضایت تاثیر مثبتی دارد و نهایتا قصد رفتاری بر استفاده بر استفاده واقعی موثر است . این پژوهش ، بینش مفیدی برای سیاست گذاران کشور فراهم می کند تا با درک این عوامل ، بتوانند از عوامل تاثیر گذار بر پذیرش تجارت الکترونیک استفاده نمایند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4331
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
655.pdf892.01 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل