Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحسان اسلامی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:21:22Z-
dc.date.available2023-01-05T06:21:22Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4329-
dc.description.abstractامروزه ظهور فناوری های جدید منجر به ایجاد بینش های تازه و ارزشمندی برای شرکتها در زمینه انواع بازاریابی مبتنی برشیوه های الکترونیکی گردیده است تا بتوانند تازه ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و به فروشبرسانند. این پژوهش به دنبال بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظر بازاریابی الکترونیکیاست. برای این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین ازمنظر بازاریابی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماریپژوهش را کاربران سایت دیجی کالا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایجتجزیه و تحلیل داده های این پژوهش نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی بر قصد خرید محصولات جدید ازفروشگاه آنلاین تاثیرگذار است. همچنین نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای پژوهشگران حوزه بازاریابی الکترونیکی و نیزصاحبان سایت های فروش آنلاین فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای انواع بازاریابی الکترونیکی در راستایافزایش فروش محصولات خود، بهترین بهره را ببرند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی موبایلی ، دیجی کالا ، مدل سازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیen_US
dc.titleبررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظربازاریابی الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
653.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحسان اسلامی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:21:22Z-
dc.date.available2023-01-05T06:21:22Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4329-
dc.description.abstractامروزه ظهور فناوری های جدید منجر به ایجاد بینش های تازه و ارزشمندی برای شرکتها در زمینه انواع بازاریابی مبتنی برشیوه های الکترونیکی گردیده است تا بتوانند تازه ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و به فروشبرسانند. این پژوهش به دنبال بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظر بازاریابی الکترونیکیاست. برای این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین ازمنظر بازاریابی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماریپژوهش را کاربران سایت دیجی کالا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایجتجزیه و تحلیل داده های این پژوهش نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی بر قصد خرید محصولات جدید ازفروشگاه آنلاین تاثیرگذار است. همچنین نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای پژوهشگران حوزه بازاریابی الکترونیکی و نیزصاحبان سایت های فروش آنلاین فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای انواع بازاریابی الکترونیکی در راستایافزایش فروش محصولات خود، بهترین بهره را ببرند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی موبایلی ، دیجی کالا ، مدل سازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیen_US
dc.titleبررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظربازاریابی الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
653.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحسان اسلامی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-05T06:21:22Z-
dc.date.available2023-01-05T06:21:22Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4329-
dc.description.abstractامروزه ظهور فناوری های جدید منجر به ایجاد بینش های تازه و ارزشمندی برای شرکتها در زمینه انواع بازاریابی مبتنی برشیوه های الکترونیکی گردیده است تا بتوانند تازه ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و به فروشبرسانند. این پژوهش به دنبال بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظر بازاریابی الکترونیکیاست. برای این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین ازمنظر بازاریابی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماریپژوهش را کاربران سایت دیجی کالا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایجتجزیه و تحلیل داده های این پژوهش نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی بر قصد خرید محصولات جدید ازفروشگاه آنلاین تاثیرگذار است. همچنین نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای پژوهشگران حوزه بازاریابی الکترونیکی و نیزصاحبان سایت های فروش آنلاین فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای انواع بازاریابی الکترونیکی در راستایافزایش فروش محصولات خود، بهترین بهره را ببرند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی موبایلی ، دیجی کالا ، مدل سازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیen_US
dc.titleبررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظربازاریابی الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
653.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File