جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4329
عنوان: بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظربازاریابی الکترونیکی
پدیدآورنده: احسان اسلامی;حامد حیدری
کلید واژه ها: بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی موبایلی ، دیجی کالا ، مدل سازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: امروزه ظهور فناوری های جدید منجر به ایجاد بینش های تازه و ارزشمندی برای شرکتها در زمینه انواع بازاریابی مبتنی برشیوه های الکترونیکی گردیده است تا بتوانند تازه ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و به فروشبرسانند. این پژوهش به دنبال بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظر بازاریابی الکترونیکیاست. برای این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین ازمنظر بازاریابی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماریپژوهش را کاربران سایت دیجی کالا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایجتجزیه و تحلیل داده های این پژوهش نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی بر قصد خرید محصولات جدید ازفروشگاه آنلاین تاثیرگذار است. همچنین نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای پژوهشگران حوزه بازاریابی الکترونیکی و نیزصاحبان سایت های فروش آنلاین فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای انواع بازاریابی الکترونیکی در راستایافزایش فروش محصولات خود، بهترین بهره را ببرند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4329
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
653.pdf1.24 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظربازاریابی الکترونیکی
پدیدآورنده: احسان اسلامی;حامد حیدری
کلید واژه ها: بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی موبایلی ، دیجی کالا ، مدل سازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: امروزه ظهور فناوری های جدید منجر به ایجاد بینش های تازه و ارزشمندی برای شرکتها در زمینه انواع بازاریابی مبتنی برشیوه های الکترونیکی گردیده است تا بتوانند تازه ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و به فروشبرسانند. این پژوهش به دنبال بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظر بازاریابی الکترونیکیاست. برای این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین ازمنظر بازاریابی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماریپژوهش را کاربران سایت دیجی کالا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایجتجزیه و تحلیل داده های این پژوهش نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی بر قصد خرید محصولات جدید ازفروشگاه آنلاین تاثیرگذار است. همچنین نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای پژوهشگران حوزه بازاریابی الکترونیکی و نیزصاحبان سایت های فروش آنلاین فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای انواع بازاریابی الکترونیکی در راستایافزایش فروش محصولات خود، بهترین بهره را ببرند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4329
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
653.pdf1.24 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظربازاریابی الکترونیکی
پدیدآورنده: احسان اسلامی;حامد حیدری
کلید واژه ها: بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی موبایلی ، دیجی کالا ، مدل سازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: امروزه ظهور فناوری های جدید منجر به ایجاد بینش های تازه و ارزشمندی برای شرکتها در زمینه انواع بازاریابی مبتنی برشیوه های الکترونیکی گردیده است تا بتوانند تازه ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و به فروشبرسانند. این پژوهش به دنبال بررسی پیشران های موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین از منظر بازاریابی الکترونیکیاست. برای این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر خرید محصولات جدید از فروشگاه آنلاین ازمنظر بازاریابی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماریپژوهش را کاربران سایت دیجی کالا تشکیل دادهاند که تعداد ۱۶۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایجتجزیه و تحلیل داده های این پژوهش نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی بر قصد خرید محصولات جدید ازفروشگاه آنلاین تاثیرگذار است. همچنین نتایج این پژوهش ، بینش مفیدی برای پژوهشگران حوزه بازاریابی الکترونیکی و نیزصاحبان سایت های فروش آنلاین فراهم می کند تا با درک این عوامل، بتوانند از کاربردهای انواع بازاریابی الکترونیکی در راستایافزایش فروش محصولات خود، بهترین بهره را ببرند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4329
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
653.pdf1.24 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل