Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسیدکاظم زبرجدی-
dc.contributorمعصومه اسمی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:10:50Z-
dc.date.available2023-01-04T17:10:50Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4327-
dc.description.abstractاستفاده از اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا، نحوه خرید و زندگی مردم به ویژه رستوران ها (درصدد بهبود خدمات وارتقایکسب وکارشان) را تغییر داده است. با توجه به محبوبیت استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، نگرش کاربران در استفادهاز این اپلیکیش ها بسیار حائز اهمیت است. این پژوهش بررسی عوامل موثر برقصد استفاده کاربران از اپلیکیشن اسنپ فود رامورد هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر برقصد استفاده کاربران ا زاپلیکیشن اسنپ فود استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربراناپلیکیشن اسنپ فود تشکیل داده اند که تعداد ۱۴۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیکمدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیهو تحلیل داده ها نشان می دهد که انتظار عملکرد، ارزش قیمت و ردیابی آنلاین به طور مستقیم بررضایت الکترونیکی کاربرانبه استفاده از اپلیکیشن اسنپ فود تاثیرگذار است. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای پلتفرم های سفارش آنلاین غذا فراهممی کند تا با درک عوامل موثر بر رضایت کاربران، بتوانند خدمات بهتری به کاربران ارائه دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانتظار عملکرد ، ارزش قیمت ، ردیابی آنلاین ، تما یل کاربران به استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذاen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت کاربران از پلتفرم های سفارش آنلاین غذا-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
651.pdf1.1 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسیدکاظم زبرجدی-
dc.contributorمعصومه اسمی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:10:50Z-
dc.date.available2023-01-04T17:10:50Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4327-
dc.description.abstractاستفاده از اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا، نحوه خرید و زندگی مردم به ویژه رستوران ها (درصدد بهبود خدمات وارتقایکسب وکارشان) را تغییر داده است. با توجه به محبوبیت استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، نگرش کاربران در استفادهاز این اپلیکیش ها بسیار حائز اهمیت است. این پژوهش بررسی عوامل موثر برقصد استفاده کاربران از اپلیکیشن اسنپ فود رامورد هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر برقصد استفاده کاربران ا زاپلیکیشن اسنپ فود استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربراناپلیکیشن اسنپ فود تشکیل داده اند که تعداد ۱۴۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیکمدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیهو تحلیل داده ها نشان می دهد که انتظار عملکرد، ارزش قیمت و ردیابی آنلاین به طور مستقیم بررضایت الکترونیکی کاربرانبه استفاده از اپلیکیشن اسنپ فود تاثیرگذار است. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای پلتفرم های سفارش آنلاین غذا فراهممی کند تا با درک عوامل موثر بر رضایت کاربران، بتوانند خدمات بهتری به کاربران ارائه دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانتظار عملکرد ، ارزش قیمت ، ردیابی آنلاین ، تما یل کاربران به استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذاen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت کاربران از پلتفرم های سفارش آنلاین غذا-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
651.pdf1.1 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسیدکاظم زبرجدی-
dc.contributorمعصومه اسمی-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:10:50Z-
dc.date.available2023-01-04T17:10:50Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4327-
dc.description.abstractاستفاده از اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا، نحوه خرید و زندگی مردم به ویژه رستوران ها (درصدد بهبود خدمات وارتقایکسب وکارشان) را تغییر داده است. با توجه به محبوبیت استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، نگرش کاربران در استفادهاز این اپلیکیش ها بسیار حائز اهمیت است. این پژوهش بررسی عوامل موثر برقصد استفاده کاربران از اپلیکیشن اسنپ فود رامورد هدف قرار داده است. به این منظور، با مطالعه پیشینه پژوهش های انجام شده، عوامل موثر برقصد استفاده کاربران ا زاپلیکیشن اسنپ فود استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کاربراناپلیکیشن اسنپ فود تشکیل داده اند که تعداد ۱۴۹ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیکمدلسازی معادلات ساختاری- حداقل مربعات جزیی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج تجزیهو تحلیل داده ها نشان می دهد که انتظار عملکرد، ارزش قیمت و ردیابی آنلاین به طور مستقیم بررضایت الکترونیکی کاربرانبه استفاده از اپلیکیشن اسنپ فود تاثیرگذار است. نتایج این پژوهش، بینش مفیدی برای پلتفرم های سفارش آنلاین غذا فراهممی کند تا با درک عوامل موثر بر رضایت کاربران، بتوانند خدمات بهتری به کاربران ارائه دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانتظار عملکرد ، ارزش قیمت ، ردیابی آنلاین ، تما یل کاربران به استفاده از اپلیکیشن سفارش آنلاین غذاen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت کاربران از پلتفرم های سفارش آنلاین غذا-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
651.pdf1.1 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File