Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهدی رضوی-
dc.contributorآزاده خیری پور-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:24:17Z-
dc.date.available2023-01-04T16:24:17Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4311-
dc.description.abstractدر این پژوهش انواع تکنیک های بازاریابی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. بررسی ها نشان داده است که نمیتوان در این زمینه یک روش را به تنهایی به عنوان روش برتر به منظور تبلیغات در نظر گرفت. به بیان بهتر در این زمینه هرکدام از روش های مذکور خود مکمل دیگری میباشند. این موضوع نشان میدهد که بازاریابی دیجیتالی یک روش تک بعدی نیست و باید از تمامی جنبه ها مورد ارزیابی قرار گیرد. در نتیجه شرکت ها و ... تنها زمانی در تبلیغات بازاریابی دیجیتال موفق خواهند بود که بتوانند انواع این روش ها را همزمان و بصورت بهینه بکار ببرند. در ادامه، عملکرد فروشگاه ها در مواجه با بازاریابی انلاین و دیجیتال مارکتنیگ در دوران کرونا با کمک اطلاعات از یک نمونه موردی که مربوط به شهر تهران و شرکت های اشپزی بوده، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان داده که با وجود این که این شرکت ها با توجه به محدودیت های رفت و امد شد در این دوران دچار افت مالی شده اند، اما حضور و تبلیغات انها در فضای مجازی (یا استفاده از بازاریابی آنلاین) منجر به این شده که از افت بیش از بیش موارد مالی این شرکت ها جلوگیری شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی سئوسازی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، دوران کرونا ، بازاریابی پست الکترونیکی ، بازاریابی مبتنی بر داده ، بازاریابی محتواen_US
dc.titleنقش بازاریابی در بسترهای کسب و کار دیجیتال در دوران کرونا مطالعه موردی شرکت های آشپزی شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
635.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهدی رضوی-
dc.contributorآزاده خیری پور-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:24:17Z-
dc.date.available2023-01-04T16:24:17Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4311-
dc.description.abstractدر این پژوهش انواع تکنیک های بازاریابی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. بررسی ها نشان داده است که نمیتوان در این زمینه یک روش را به تنهایی به عنوان روش برتر به منظور تبلیغات در نظر گرفت. به بیان بهتر در این زمینه هرکدام از روش های مذکور خود مکمل دیگری میباشند. این موضوع نشان میدهد که بازاریابی دیجیتالی یک روش تک بعدی نیست و باید از تمامی جنبه ها مورد ارزیابی قرار گیرد. در نتیجه شرکت ها و ... تنها زمانی در تبلیغات بازاریابی دیجیتال موفق خواهند بود که بتوانند انواع این روش ها را همزمان و بصورت بهینه بکار ببرند. در ادامه، عملکرد فروشگاه ها در مواجه با بازاریابی انلاین و دیجیتال مارکتنیگ در دوران کرونا با کمک اطلاعات از یک نمونه موردی که مربوط به شهر تهران و شرکت های اشپزی بوده، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان داده که با وجود این که این شرکت ها با توجه به محدودیت های رفت و امد شد در این دوران دچار افت مالی شده اند، اما حضور و تبلیغات انها در فضای مجازی (یا استفاده از بازاریابی آنلاین) منجر به این شده که از افت بیش از بیش موارد مالی این شرکت ها جلوگیری شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی سئوسازی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، دوران کرونا ، بازاریابی پست الکترونیکی ، بازاریابی مبتنی بر داده ، بازاریابی محتواen_US
dc.titleنقش بازاریابی در بسترهای کسب و کار دیجیتال در دوران کرونا مطالعه موردی شرکت های آشپزی شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
635.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorهدی رضوی-
dc.contributorآزاده خیری پور-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.contributorمحمدرضا راستگو-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:24:17Z-
dc.date.available2023-01-04T16:24:17Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4311-
dc.description.abstractدر این پژوهش انواع تکنیک های بازاریابی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. بررسی ها نشان داده است که نمیتوان در این زمینه یک روش را به تنهایی به عنوان روش برتر به منظور تبلیغات در نظر گرفت. به بیان بهتر در این زمینه هرکدام از روش های مذکور خود مکمل دیگری میباشند. این موضوع نشان میدهد که بازاریابی دیجیتالی یک روش تک بعدی نیست و باید از تمامی جنبه ها مورد ارزیابی قرار گیرد. در نتیجه شرکت ها و ... تنها زمانی در تبلیغات بازاریابی دیجیتال موفق خواهند بود که بتوانند انواع این روش ها را همزمان و بصورت بهینه بکار ببرند. در ادامه، عملکرد فروشگاه ها در مواجه با بازاریابی انلاین و دیجیتال مارکتنیگ در دوران کرونا با کمک اطلاعات از یک نمونه موردی که مربوط به شهر تهران و شرکت های اشپزی بوده، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان داده که با وجود این که این شرکت ها با توجه به محدودیت های رفت و امد شد در این دوران دچار افت مالی شده اند، اما حضور و تبلیغات انها در فضای مجازی (یا استفاده از بازاریابی آنلاین) منجر به این شده که از افت بیش از بیش موارد مالی این شرکت ها جلوگیری شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی سئوسازی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، دوران کرونا ، بازاریابی پست الکترونیکی ، بازاریابی مبتنی بر داده ، بازاریابی محتواen_US
dc.titleنقش بازاریابی در بسترهای کسب و کار دیجیتال در دوران کرونا مطالعه موردی شرکت های آشپزی شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
635.pdf1.45 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File