Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزهرا واحدی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:04:54Z-
dc.date.available2023-01-03T16:04:54Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4285-
dc.description.abstractامروزه شرکت ها به طور فزاینده ای تحت حملات جدید مشتریان ناراضی، کارمندان بداخلاق و به طور خلاصه، هرکسی که کامپیوتر شخصی داردو انگیزه ای برای نابودی، قرار می گیرد. بسیاری از شرکتها به طور دردناکی دریافته اند که افراد می توانند از رسانه های جدید و سلاح های رسانه هایاجتماعی خود برای آسیب رساندن به شهرت و اعتبار سازمانها در یک چشم به هم زدن استفاده کنند. با توجه به ویژگی های خاص برند در بخشخدمات، برندسازی در بخش بیمه به عنوان یک ویژگی خاص که ارزش قابل توجهی ایجاد می کند، مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین، در اینمطالعه با استفاده از مدل ام سی ویلیامز در سال ۲۰۰۶ ، به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و شهرت شرکت پرداخته ایم.روش گردآوری این تحقیق بصورت کتابخانه ای است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمسئولیت اجتماعی ، برند ، شهرت برند ، رضایت مشتریen_US
dc.titleنقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت و ارزش ویژه برند شرکت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
322.pdf801.93 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزهرا واحدی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:04:54Z-
dc.date.available2023-01-03T16:04:54Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4285-
dc.description.abstractامروزه شرکت ها به طور فزاینده ای تحت حملات جدید مشتریان ناراضی، کارمندان بداخلاق و به طور خلاصه، هرکسی که کامپیوتر شخصی داردو انگیزه ای برای نابودی، قرار می گیرد. بسیاری از شرکتها به طور دردناکی دریافته اند که افراد می توانند از رسانه های جدید و سلاح های رسانه هایاجتماعی خود برای آسیب رساندن به شهرت و اعتبار سازمانها در یک چشم به هم زدن استفاده کنند. با توجه به ویژگی های خاص برند در بخشخدمات، برندسازی در بخش بیمه به عنوان یک ویژگی خاص که ارزش قابل توجهی ایجاد می کند، مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین، در اینمطالعه با استفاده از مدل ام سی ویلیامز در سال ۲۰۰۶ ، به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و شهرت شرکت پرداخته ایم.روش گردآوری این تحقیق بصورت کتابخانه ای است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمسئولیت اجتماعی ، برند ، شهرت برند ، رضایت مشتریen_US
dc.titleنقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت و ارزش ویژه برند شرکت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
322.pdf801.93 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزهرا واحدی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:04:54Z-
dc.date.available2023-01-03T16:04:54Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4285-
dc.description.abstractامروزه شرکت ها به طور فزاینده ای تحت حملات جدید مشتریان ناراضی، کارمندان بداخلاق و به طور خلاصه، هرکسی که کامپیوتر شخصی داردو انگیزه ای برای نابودی، قرار می گیرد. بسیاری از شرکتها به طور دردناکی دریافته اند که افراد می توانند از رسانه های جدید و سلاح های رسانه هایاجتماعی خود برای آسیب رساندن به شهرت و اعتبار سازمانها در یک چشم به هم زدن استفاده کنند. با توجه به ویژگی های خاص برند در بخشخدمات، برندسازی در بخش بیمه به عنوان یک ویژگی خاص که ارزش قابل توجهی ایجاد می کند، مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین، در اینمطالعه با استفاده از مدل ام سی ویلیامز در سال ۲۰۰۶ ، به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و شهرت شرکت پرداخته ایم.روش گردآوری این تحقیق بصورت کتابخانه ای است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمسئولیت اجتماعی ، برند ، شهرت برند ، رضایت مشتریen_US
dc.titleنقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت و ارزش ویژه برند شرکت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
322.pdf801.93 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File