Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنام آقاخانیان فریدنی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:01:13Z-
dc.date.available2023-01-03T16:01:13Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4283-
dc.description.abstractامروزه ساخت و مدیریت موفق برندهای قدرتمند یکی از محرکهای اصلی موفقیت در صنعت محسوب می شود. با توجه به سطح بالای رقابتدر بازار، یک نام و نشان تجاری قوی به شرکت کمک میکند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات یا خدماتشتوانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد دارد. یکی از مهمترین استراتژی های مدیریت برند، تعمیم نام تجاری می باشد.سیاست تعمیم نام تجاری، منجر به صرفه جویی در هزینه تبلیغات اسلامی تجاری جدید برای تولیدکننده می شود. پیروی از این خط مشی، امکانشناسایی فوری کالای جدید را نیز فراهم می کند. برند موفق از کلیدی ترین عناصر در بازاریابی و موفقیت یک شرکت محسوب می شود. برندتصویری در ذهن طرفداران ایجاد می کند که باعث ارتباط عمیق آنها با شرکت می شود. موفقیت یک برند در دو مرحله قابل اندازه گیری استیکی مرحله پیدای محصول و دیگری در مرحله تداوم چرخه حیات محصول. در مرحله تداوم حیات محصول، موفقیت یک برند رابطهنزدیکی با کیفیت ارائه پشتیبانی محصولات و خدمات مربوطه دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبرند ، هویت برند ، اعتماد برند ، شخصیت برند ، ارزش ویژه برندen_US
dc.titleعوامل تاثیر گذار استراتژیک بر انتخاب برندهای جدید (استارت آپ)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
320.pdf971.71 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنام آقاخانیان فریدنی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:01:13Z-
dc.date.available2023-01-03T16:01:13Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4283-
dc.description.abstractامروزه ساخت و مدیریت موفق برندهای قدرتمند یکی از محرکهای اصلی موفقیت در صنعت محسوب می شود. با توجه به سطح بالای رقابتدر بازار، یک نام و نشان تجاری قوی به شرکت کمک میکند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات یا خدماتشتوانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد دارد. یکی از مهمترین استراتژی های مدیریت برند، تعمیم نام تجاری می باشد.سیاست تعمیم نام تجاری، منجر به صرفه جویی در هزینه تبلیغات اسلامی تجاری جدید برای تولیدکننده می شود. پیروی از این خط مشی، امکانشناسایی فوری کالای جدید را نیز فراهم می کند. برند موفق از کلیدی ترین عناصر در بازاریابی و موفقیت یک شرکت محسوب می شود. برندتصویری در ذهن طرفداران ایجاد می کند که باعث ارتباط عمیق آنها با شرکت می شود. موفقیت یک برند در دو مرحله قابل اندازه گیری استیکی مرحله پیدای محصول و دیگری در مرحله تداوم چرخه حیات محصول. در مرحله تداوم حیات محصول، موفقیت یک برند رابطهنزدیکی با کیفیت ارائه پشتیبانی محصولات و خدمات مربوطه دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبرند ، هویت برند ، اعتماد برند ، شخصیت برند ، ارزش ویژه برندen_US
dc.titleعوامل تاثیر گذار استراتژیک بر انتخاب برندهای جدید (استارت آپ)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
320.pdf971.71 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنام آقاخانیان فریدنی-
dc.date.accessioned2023-01-03T16:01:13Z-
dc.date.available2023-01-03T16:01:13Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4283-
dc.description.abstractامروزه ساخت و مدیریت موفق برندهای قدرتمند یکی از محرکهای اصلی موفقیت در صنعت محسوب می شود. با توجه به سطح بالای رقابتدر بازار، یک نام و نشان تجاری قوی به شرکت کمک میکند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات یا خدماتشتوانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد دارد. یکی از مهمترین استراتژی های مدیریت برند، تعمیم نام تجاری می باشد.سیاست تعمیم نام تجاری، منجر به صرفه جویی در هزینه تبلیغات اسلامی تجاری جدید برای تولیدکننده می شود. پیروی از این خط مشی، امکانشناسایی فوری کالای جدید را نیز فراهم می کند. برند موفق از کلیدی ترین عناصر در بازاریابی و موفقیت یک شرکت محسوب می شود. برندتصویری در ذهن طرفداران ایجاد می کند که باعث ارتباط عمیق آنها با شرکت می شود. موفقیت یک برند در دو مرحله قابل اندازه گیری استیکی مرحله پیدای محصول و دیگری در مرحله تداوم چرخه حیات محصول. در مرحله تداوم حیات محصول، موفقیت یک برند رابطهنزدیکی با کیفیت ارائه پشتیبانی محصولات و خدمات مربوطه دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبرند ، هویت برند ، اعتماد برند ، شخصیت برند ، ارزش ویژه برندen_US
dc.titleعوامل تاثیر گذار استراتژیک بر انتخاب برندهای جدید (استارت آپ)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
320.pdf971.71 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File