جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4283
عنوان: عوامل تاثیر گذار استراتژیک بر انتخاب برندهای جدید (استارت آپ)
پدیدآورنده: بهنام آقاخانیان فریدنی
کلید واژه ها: برند ، هویت برند ، اعتماد برند ، شخصیت برند ، ارزش ویژه برند
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: امروزه ساخت و مدیریت موفق برندهای قدرتمند یکی از محرکهای اصلی موفقیت در صنعت محسوب می شود. با توجه به سطح بالای رقابتدر بازار، یک نام و نشان تجاری قوی به شرکت کمک میکند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات یا خدماتشتوانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد دارد. یکی از مهمترین استراتژی های مدیریت برند، تعمیم نام تجاری می باشد.سیاست تعمیم نام تجاری، منجر به صرفه جویی در هزینه تبلیغات اسلامی تجاری جدید برای تولیدکننده می شود. پیروی از این خط مشی، امکانشناسایی فوری کالای جدید را نیز فراهم می کند. برند موفق از کلیدی ترین عناصر در بازاریابی و موفقیت یک شرکت محسوب می شود. برندتصویری در ذهن طرفداران ایجاد می کند که باعث ارتباط عمیق آنها با شرکت می شود. موفقیت یک برند در دو مرحله قابل اندازه گیری استیکی مرحله پیدای محصول و دیگری در مرحله تداوم چرخه حیات محصول. در مرحله تداوم حیات محصول، موفقیت یک برند رابطهنزدیکی با کیفیت ارائه پشتیبانی محصولات و خدمات مربوطه دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4283
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
320.pdf971.71 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: عوامل تاثیر گذار استراتژیک بر انتخاب برندهای جدید (استارت آپ)
پدیدآورنده: بهنام آقاخانیان فریدنی
کلید واژه ها: برند ، هویت برند ، اعتماد برند ، شخصیت برند ، ارزش ویژه برند
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: امروزه ساخت و مدیریت موفق برندهای قدرتمند یکی از محرکهای اصلی موفقیت در صنعت محسوب می شود. با توجه به سطح بالای رقابتدر بازار، یک نام و نشان تجاری قوی به شرکت کمک میکند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات یا خدماتشتوانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد دارد. یکی از مهمترین استراتژی های مدیریت برند، تعمیم نام تجاری می باشد.سیاست تعمیم نام تجاری، منجر به صرفه جویی در هزینه تبلیغات اسلامی تجاری جدید برای تولیدکننده می شود. پیروی از این خط مشی، امکانشناسایی فوری کالای جدید را نیز فراهم می کند. برند موفق از کلیدی ترین عناصر در بازاریابی و موفقیت یک شرکت محسوب می شود. برندتصویری در ذهن طرفداران ایجاد می کند که باعث ارتباط عمیق آنها با شرکت می شود. موفقیت یک برند در دو مرحله قابل اندازه گیری استیکی مرحله پیدای محصول و دیگری در مرحله تداوم چرخه حیات محصول. در مرحله تداوم حیات محصول، موفقیت یک برند رابطهنزدیکی با کیفیت ارائه پشتیبانی محصولات و خدمات مربوطه دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4283
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
320.pdf971.71 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: عوامل تاثیر گذار استراتژیک بر انتخاب برندهای جدید (استارت آپ)
پدیدآورنده: بهنام آقاخانیان فریدنی
کلید واژه ها: برند ، هویت برند ، اعتماد برند ، شخصیت برند ، ارزش ویژه برند
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: امروزه ساخت و مدیریت موفق برندهای قدرتمند یکی از محرکهای اصلی موفقیت در صنعت محسوب می شود. با توجه به سطح بالای رقابتدر بازار، یک نام و نشان تجاری قوی به شرکت کمک میکند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات یا خدماتشتوانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد دارد. یکی از مهمترین استراتژی های مدیریت برند، تعمیم نام تجاری می باشد.سیاست تعمیم نام تجاری، منجر به صرفه جویی در هزینه تبلیغات اسلامی تجاری جدید برای تولیدکننده می شود. پیروی از این خط مشی، امکانشناسایی فوری کالای جدید را نیز فراهم می کند. برند موفق از کلیدی ترین عناصر در بازاریابی و موفقیت یک شرکت محسوب می شود. برندتصویری در ذهن طرفداران ایجاد می کند که باعث ارتباط عمیق آنها با شرکت می شود. موفقیت یک برند در دو مرحله قابل اندازه گیری استیکی مرحله پیدای محصول و دیگری در مرحله تداوم چرخه حیات محصول. در مرحله تداوم حیات محصول، موفقیت یک برند رابطهنزدیکی با کیفیت ارائه پشتیبانی محصولات و خدمات مربوطه دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4283
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
320.pdf971.71 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل