جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4269
عنوان: بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
پدیدآورنده: ریحانه بی نظیر;محمدحسین بذرپاش;پروین امیدی
کلید واژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت ، عملکرد مالی ، مزیت رقابتی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: در راستای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و کسب جایگاه با ارزش در رقابت هر شرکتی تلاش می کند در رویارویی با شرکت های دیگر بر یک یا چند شایستگی خود تمرکز کند تا آن را به مزیت رقابتی واضحی تبدیل کند که عملکرد شرکت را بهبود بخشد . هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی است. روش پژوهش توصیفی پیمایشی است. از پرسشنامه استاندارد برای بررسی فرضیه های پژوهش استفاده شد. پرسشنامه در بین ۱۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک دی شهر تهران به روش تصادفی ساده توزیع گردید و با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و Smart PLS داده ها تحلیل شد. نتایج نشان می دهد مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4269
مجموعه(های):مدیریت مالی گرایش بانکداری

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
306.pdf1.63 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
پدیدآورنده: ریحانه بی نظیر;محمدحسین بذرپاش;پروین امیدی
کلید واژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت ، عملکرد مالی ، مزیت رقابتی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: در راستای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و کسب جایگاه با ارزش در رقابت هر شرکتی تلاش می کند در رویارویی با شرکت های دیگر بر یک یا چند شایستگی خود تمرکز کند تا آن را به مزیت رقابتی واضحی تبدیل کند که عملکرد شرکت را بهبود بخشد . هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی است. روش پژوهش توصیفی پیمایشی است. از پرسشنامه استاندارد برای بررسی فرضیه های پژوهش استفاده شد. پرسشنامه در بین ۱۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک دی شهر تهران به روش تصادفی ساده توزیع گردید و با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و Smart PLS داده ها تحلیل شد. نتایج نشان می دهد مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4269
مجموعه(های):مدیریت مالی گرایش بانکداری

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
306.pdf1.63 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
پدیدآورنده: ریحانه بی نظیر;محمدحسین بذرپاش;پروین امیدی
کلید واژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت ، عملکرد مالی ، مزیت رقابتی
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: در راستای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و کسب جایگاه با ارزش در رقابت هر شرکتی تلاش می کند در رویارویی با شرکت های دیگر بر یک یا چند شایستگی خود تمرکز کند تا آن را به مزیت رقابتی واضحی تبدیل کند که عملکرد شرکت را بهبود بخشد . هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی است. روش پژوهش توصیفی پیمایشی است. از پرسشنامه استاندارد برای بررسی فرضیه های پژوهش استفاده شد. پرسشنامه در بین ۱۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک دی شهر تهران به روش تصادفی ساده توزیع گردید و با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و Smart PLS داده ها تحلیل شد. نتایج نشان می دهد مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4269
مجموعه(های):مدیریت مالی گرایش بانکداری

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
306.pdf1.63 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل