Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4269
Title: بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
Authors: ریحانه بی نظیر;محمدحسین بذرپاش;پروین امیدی
subject: مسئولیت اجتماعی شرکت ، عملکرد مالی ، مزیت رقابتی
Year: 1401
Abstract: در راستای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و کسب جایگاه با ارزش در رقابت هر شرکتی تلاش می کند در رویارویی با شرکت های دیگر بر یک یا چند شایستگی خود تمرکز کند تا آن را به مزیت رقابتی واضحی تبدیل کند که عملکرد شرکت را بهبود بخشد . هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی است. روش پژوهش توصیفی پیمایشی است. از پرسشنامه استاندارد برای بررسی فرضیه های پژوهش استفاده شد. پرسشنامه در بین ۱۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک دی شهر تهران به روش تصادفی ساده توزیع گردید و با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و Smart PLS داده ها تحلیل شد. نتایج نشان می دهد مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4269
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
306.pdf1.63 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
Authors: ریحانه بی نظیر;محمدحسین بذرپاش;پروین امیدی
subject: مسئولیت اجتماعی شرکت ، عملکرد مالی ، مزیت رقابتی
Year: 1401
Abstract: در راستای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و کسب جایگاه با ارزش در رقابت هر شرکتی تلاش می کند در رویارویی با شرکت های دیگر بر یک یا چند شایستگی خود تمرکز کند تا آن را به مزیت رقابتی واضحی تبدیل کند که عملکرد شرکت را بهبود بخشد . هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی است. روش پژوهش توصیفی پیمایشی است. از پرسشنامه استاندارد برای بررسی فرضیه های پژوهش استفاده شد. پرسشنامه در بین ۱۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک دی شهر تهران به روش تصادفی ساده توزیع گردید و با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و Smart PLS داده ها تحلیل شد. نتایج نشان می دهد مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4269
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
306.pdf1.63 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
Authors: ریحانه بی نظیر;محمدحسین بذرپاش;پروین امیدی
subject: مسئولیت اجتماعی شرکت ، عملکرد مالی ، مزیت رقابتی
Year: 1401
Abstract: در راستای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و کسب جایگاه با ارزش در رقابت هر شرکتی تلاش می کند در رویارویی با شرکت های دیگر بر یک یا چند شایستگی خود تمرکز کند تا آن را به مزیت رقابتی واضحی تبدیل کند که عملکرد شرکت را بهبود بخشد . هدف این پژوهش بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی است. روش پژوهش توصیفی پیمایشی است. از پرسشنامه استاندارد برای بررسی فرضیه های پژوهش استفاده شد. پرسشنامه در بین ۱۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک دی شهر تهران به روش تصادفی ساده توزیع گردید و با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و Smart PLS داده ها تحلیل شد. نتایج نشان می دهد مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4269
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
306.pdf1.63 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File