Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorنرگس السادات فاطمی-
dc.contributorشادی نعیم آبادی-
dc.date.accessioned2023-01-03T13:21:43Z-
dc.date.available2023-01-03T13:21:43Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4268-
dc.description.abstractاین تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمانen_US
dc.titleبررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
305.pdf986.89 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorنرگس السادات فاطمی-
dc.contributorشادی نعیم آبادی-
dc.date.accessioned2023-01-03T13:21:43Z-
dc.date.available2023-01-03T13:21:43Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4268-
dc.description.abstractاین تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمانen_US
dc.titleبررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
305.pdf986.89 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorنرگس السادات فاطمی-
dc.contributorشادی نعیم آبادی-
dc.date.accessioned2023-01-03T13:21:43Z-
dc.date.available2023-01-03T13:21:43Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4268-
dc.description.abstractاین تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمانen_US
dc.titleبررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
305.pdf986.89 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File