Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4268
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | نرگس السادات فاطمی | - |
dc.contributor | شادی نعیم آبادی | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T13:21:43Z | - |
dc.date.available | 2023-01-03T13:21:43Z | - |
dc.date.issued | 1401 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4268 | - |
dc.description.abstract | این تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | تکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمان | en_US |
dc.title | بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
305.pdf | 986.89 kB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | نرگس السادات فاطمی | - |
dc.contributor | شادی نعیم آبادی | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T13:21:43Z | - |
dc.date.available | 2023-01-03T13:21:43Z | - |
dc.date.issued | 1401 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4268 | - |
dc.description.abstract | این تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | تکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمان | en_US |
dc.title | بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
305.pdf | 986.89 kB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | نرگس السادات فاطمی | - |
dc.contributor | شادی نعیم آبادی | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T13:21:43Z | - |
dc.date.available | 2023-01-03T13:21:43Z | - |
dc.date.issued | 1401 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4268 | - |
dc.description.abstract | این تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | تکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمان | en_US |
dc.title | بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
305.pdf | 986.89 kB | Adobe PDF | Preview File |