جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4268
عنوان: بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی
پدیدآورنده: نرگس السادات فاطمی;شادی نعیم آبادی
کلید واژه ها: تکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمان
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4268
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
305.pdf986.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی
پدیدآورنده: نرگس السادات فاطمی;شادی نعیم آبادی
کلید واژه ها: تکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمان
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4268
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
305.pdf986.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی
پدیدآورنده: نرگس السادات فاطمی;شادی نعیم آبادی
کلید واژه ها: تکنولوژی اطلاعات ، ارزیابی ، رضایت مندی ، ارتباط سازمانی ، یادگیری سازمان
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این تحقیق با هدف ارزیابی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر روی رضایت از ارتباط و یادگیری سازمانی به کمک مدل تعالی سازمانی اروپایی انجام شده است. تحقیق در مرحله اول به تعاریف و سپس به تاثیر کاربرد فناوری در ارائه آموزش به کارکنان دانشگاه به میزان زیادی ور بهره وری آن ها با استفاده از روش مصاحبه ای (پرسش و پاسخ) پرداخته شده است. تحلیل ها با استفاده از تکنیک های آماری در نرم افزار SPSS انجام شده است و نتایج تحقیق نشان داد که هر چقدر آموزش بعد تخصصی تر به لحاظ علمی و حرفه ای تر از لحاظ روش تدریس و حتی به لحاظ فناوری داشته باشد با بهره وری و رضایت مندی رابطه بیشتری دارد. فناوری اطلاعات به سازمان ها کمک می کنند تا اطلاعات منابع انسانی خود را به صورت امن، سهل الوصول و کاملتر ذخیره سازی نمایند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر را در خصوص منابع انسانی سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهد. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4268
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
305.pdf986.89 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل