Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorافسانه نیک محمدی-
dc.contributor.authorمحمدمهدی بکی شهرضا-
dc.contributor.authorحمید آقایی فاروجی-
dc.date.accessioned2021-11-23T22:25:03Z-
dc.date.available2021-11-23T22:25:03Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4216-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش، آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین است. جامعه آماري این پژوهش شاملکارکنان شرکت کننده در دوره هاي آموزشی این شرکت به تعداد 135 نفر میباشد، که از این میان 100 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارجمع آوري داده در این پژوهش، پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماري SPSS و تحلیل SWOT استفاده گردید. نتایجپژوهش نشان داد بالاترین اولویت در میان نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها ي دوره مورد بررسی به ترتیب عبارتند از: «برگزاري دوره هايآموزشی الکترونیکی در شرکت و محل کار، باعث کاهش زمان یادگیری و صرفه جویی در وقت شده با ضریب اولیه (419)»، شرکت در کارگاه هاو دوره های حضوری خارج از محیط کار و ماموریت آموزشی علاوه بر بالا بردن سطح دانش کارمندان، باعث تنوع و تغییر روحیه کارمندان شده باضریب اولیه (430)»، «عدم طراحی و برنامه ریز ی صحیح آموزش های الکترونیکی متناسب با نیازها ی موجود با ضریب اولیه (387)» و «امنیتاطلاعات و آزمون های الکترونیکی در این نوع آموزش ها در آینده نگران کننده است با ضریب اولیه (329)، می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش های الکترونیکی ، آسیب شناسی آموزش ، آموزش ضمن خدمت ، یاد گیری الکترونیکیen_US
dc.titleآسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت (مورد مطالعه: شرکت آب منطقه ای استان قزوین)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ICHMB01_039.pdf568.56 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorافسانه نیک محمدی-
dc.contributor.authorمحمدمهدی بکی شهرضا-
dc.contributor.authorحمید آقایی فاروجی-
dc.date.accessioned2021-11-23T22:25:03Z-
dc.date.available2021-11-23T22:25:03Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4216-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش، آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین است. جامعه آماري این پژوهش شاملکارکنان شرکت کننده در دوره هاي آموزشی این شرکت به تعداد 135 نفر میباشد، که از این میان 100 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارجمع آوري داده در این پژوهش، پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماري SPSS و تحلیل SWOT استفاده گردید. نتایجپژوهش نشان داد بالاترین اولویت در میان نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها ي دوره مورد بررسی به ترتیب عبارتند از: «برگزاري دوره هايآموزشی الکترونیکی در شرکت و محل کار، باعث کاهش زمان یادگیری و صرفه جویی در وقت شده با ضریب اولیه (419)»، شرکت در کارگاه هاو دوره های حضوری خارج از محیط کار و ماموریت آموزشی علاوه بر بالا بردن سطح دانش کارمندان، باعث تنوع و تغییر روحیه کارمندان شده باضریب اولیه (430)»، «عدم طراحی و برنامه ریز ی صحیح آموزش های الکترونیکی متناسب با نیازها ی موجود با ضریب اولیه (387)» و «امنیتاطلاعات و آزمون های الکترونیکی در این نوع آموزش ها در آینده نگران کننده است با ضریب اولیه (329)، می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش های الکترونیکی ، آسیب شناسی آموزش ، آموزش ضمن خدمت ، یاد گیری الکترونیکیen_US
dc.titleآسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت (مورد مطالعه: شرکت آب منطقه ای استان قزوین)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ICHMB01_039.pdf568.56 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorافسانه نیک محمدی-
dc.contributor.authorمحمدمهدی بکی شهرضا-
dc.contributor.authorحمید آقایی فاروجی-
dc.date.accessioned2021-11-23T22:25:03Z-
dc.date.available2021-11-23T22:25:03Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4216-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش، آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین است. جامعه آماري این پژوهش شاملکارکنان شرکت کننده در دوره هاي آموزشی این شرکت به تعداد 135 نفر میباشد، که از این میان 100 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارجمع آوري داده در این پژوهش، پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماري SPSS و تحلیل SWOT استفاده گردید. نتایجپژوهش نشان داد بالاترین اولویت در میان نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها ي دوره مورد بررسی به ترتیب عبارتند از: «برگزاري دوره هايآموزشی الکترونیکی در شرکت و محل کار، باعث کاهش زمان یادگیری و صرفه جویی در وقت شده با ضریب اولیه (419)»، شرکت در کارگاه هاو دوره های حضوری خارج از محیط کار و ماموریت آموزشی علاوه بر بالا بردن سطح دانش کارمندان، باعث تنوع و تغییر روحیه کارمندان شده باضریب اولیه (430)»، «عدم طراحی و برنامه ریز ی صحیح آموزش های الکترونیکی متناسب با نیازها ی موجود با ضریب اولیه (387)» و «امنیتاطلاعات و آزمون های الکترونیکی در این نوع آموزش ها در آینده نگران کننده است با ضریب اولیه (329)، می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآموزش های الکترونیکی ، آسیب شناسی آموزش ، آموزش ضمن خدمت ، یاد گیری الکترونیکیen_US
dc.titleآسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت (مورد مطالعه: شرکت آب منطقه ای استان قزوین)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ICHMB01_039.pdf568.56 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File