جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4216
عنوان: آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت (مورد مطالعه: شرکت آب منطقه ای استان قزوین)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;افسانه نیک محمدی;محمدمهدی بکی شهرضا;حمید آقایی فاروجی
کلید واژه ها: آموزش های الکترونیکی ، آسیب شناسی آموزش ، آموزش ضمن خدمت ، یاد گیری الکترونیکی
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: هدف از این پژوهش، آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین است. جامعه آماري این پژوهش شاملکارکنان شرکت کننده در دوره هاي آموزشی این شرکت به تعداد 135 نفر میباشد، که از این میان 100 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارجمع آوري داده در این پژوهش، پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماري SPSS و تحلیل SWOT استفاده گردید. نتایجپژوهش نشان داد بالاترین اولویت در میان نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها ي دوره مورد بررسی به ترتیب عبارتند از: «برگزاري دوره هايآموزشی الکترونیکی در شرکت و محل کار، باعث کاهش زمان یادگیری و صرفه جویی در وقت شده با ضریب اولیه (419)»، شرکت در کارگاه هاو دوره های حضوری خارج از محیط کار و ماموریت آموزشی علاوه بر بالا بردن سطح دانش کارمندان، باعث تنوع و تغییر روحیه کارمندان شده باضریب اولیه (430)»، «عدم طراحی و برنامه ریز ی صحیح آموزش های الکترونیکی متناسب با نیازها ی موجود با ضریب اولیه (387)» و «امنیتاطلاعات و آزمون های الکترونیکی در این نوع آموزش ها در آینده نگران کننده است با ضریب اولیه (329)، می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4216
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
ICHMB01_039.pdf568.56 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت (مورد مطالعه: شرکت آب منطقه ای استان قزوین)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;افسانه نیک محمدی;محمدمهدی بکی شهرضا;حمید آقایی فاروجی
کلید واژه ها: آموزش های الکترونیکی ، آسیب شناسی آموزش ، آموزش ضمن خدمت ، یاد گیری الکترونیکی
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: هدف از این پژوهش، آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین است. جامعه آماري این پژوهش شاملکارکنان شرکت کننده در دوره هاي آموزشی این شرکت به تعداد 135 نفر میباشد، که از این میان 100 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارجمع آوري داده در این پژوهش، پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماري SPSS و تحلیل SWOT استفاده گردید. نتایجپژوهش نشان داد بالاترین اولویت در میان نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها ي دوره مورد بررسی به ترتیب عبارتند از: «برگزاري دوره هايآموزشی الکترونیکی در شرکت و محل کار، باعث کاهش زمان یادگیری و صرفه جویی در وقت شده با ضریب اولیه (419)»، شرکت در کارگاه هاو دوره های حضوری خارج از محیط کار و ماموریت آموزشی علاوه بر بالا بردن سطح دانش کارمندان، باعث تنوع و تغییر روحیه کارمندان شده باضریب اولیه (430)»، «عدم طراحی و برنامه ریز ی صحیح آموزش های الکترونیکی متناسب با نیازها ی موجود با ضریب اولیه (387)» و «امنیتاطلاعات و آزمون های الکترونیکی در این نوع آموزش ها در آینده نگران کننده است با ضریب اولیه (329)، می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4216
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
ICHMB01_039.pdf568.56 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت (مورد مطالعه: شرکت آب منطقه ای استان قزوین)
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;افسانه نیک محمدی;محمدمهدی بکی شهرضا;حمید آقایی فاروجی
کلید واژه ها: آموزش های الکترونیکی ، آسیب شناسی آموزش ، آموزش ضمن خدمت ، یاد گیری الکترونیکی
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: هدف از این پژوهش، آسیب شناسی آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین است. جامعه آماري این پژوهش شاملکارکنان شرکت کننده در دوره هاي آموزشی این شرکت به تعداد 135 نفر میباشد، که از این میان 100 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارجمع آوري داده در این پژوهش، پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماري SPSS و تحلیل SWOT استفاده گردید. نتایجپژوهش نشان داد بالاترین اولویت در میان نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها ي دوره مورد بررسی به ترتیب عبارتند از: «برگزاري دوره هايآموزشی الکترونیکی در شرکت و محل کار، باعث کاهش زمان یادگیری و صرفه جویی در وقت شده با ضریب اولیه (419)»، شرکت در کارگاه هاو دوره های حضوری خارج از محیط کار و ماموریت آموزشی علاوه بر بالا بردن سطح دانش کارمندان، باعث تنوع و تغییر روحیه کارمندان شده باضریب اولیه (430)»، «عدم طراحی و برنامه ریز ی صحیح آموزش های الکترونیکی متناسب با نیازها ی موجود با ضریب اولیه (387)» و «امنیتاطلاعات و آزمون های الکترونیکی در این نوع آموزش ها در آینده نگران کننده است با ضریب اولیه (329)، می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4216
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
ICHMB01_039.pdf568.56 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل