Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.date.accessioned2021-11-20T23:17:25Z-
dc.date.available2021-11-20T23:17:25Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4206-
dc.description.abstractسازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابیen_US
dc.titleنقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.date.accessioned2021-11-20T23:17:25Z-
dc.date.available2021-11-20T23:17:25Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4206-
dc.description.abstractسازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابیen_US
dc.titleنقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.date.accessioned2021-11-20T23:17:25Z-
dc.date.available2021-11-20T23:17:25Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4206-
dc.description.abstractسازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابیen_US
dc.titleنقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF