جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4206
عنوان: نقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی
پدیدآورنده: نرگس آقاخانی;جواد صفویه
کلید واژه ها: استراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: سازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4206
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF
عنوان: نقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی
پدیدآورنده: نرگس آقاخانی;جواد صفویه
کلید واژه ها: استراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: سازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4206
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF
عنوان: نقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی
پدیدآورنده: نرگس آقاخانی;جواد صفویه
کلید واژه ها: استراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: سازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4206
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF