Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4206
Title: نقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی
Authors: نرگس آقاخانی;جواد صفویه
subject: استراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابی
Year: 1394
Abstract: سازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4206
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF
Title: نقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی
Authors: نرگس آقاخانی;جواد صفویه
subject: استراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابی
Year: 1394
Abstract: سازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4206
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF
Title: نقش تسهیم دانش ضمنی در موفقیت بازاریابی
Authors: نرگس آقاخانی;جواد صفویه
subject: استراتژی های بازاریابی ، تبادل دانش ، دانش ضمنی ، موفقیت در بازاریابی
Year: 1394
Abstract: سازمان های موفق استراتژی های بازاریابی خود را با تغییرات بازار سازگار می کند. فروشندگان نقش کلیدی در توسعه دانش بازار دارند چرا که در شبکه های اجتماعی خارج از سازمان ایفای نقش می کند. در این سازمان در صورتی که این دانش در نزد این افراد کلیدی باقی بماند نمی تواند تصویر کارآمدی بر بهبود کارایی سازمان داشته باشد. در این مقاله به معرفی چهارچوبی می پردازیم که به واسطه آن دانش زمین بین واحد فروش و بازاریابی مبادله شده و موجب بهبود موفقیت در بازار یابی می شود. به عنوان مثال در خصوص موفقیت در بازاریابی می توان از داوری دفترهای بازاریابی، کارایی نسبی اثربخشی نسبی نام برد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4206
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
IKMC08_064.pdf280.11 kBAdobe PDF