Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعباس منوریان-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.contributor.authorجلال رضایی نور-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:10:41Z-
dc.date.available2021-11-20T22:10:41Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4200-
dc.description.abstractاین تحقیق به بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی در دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی می پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوین استراتژی (مرحله اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی، بر اساس پیشینه تحقیق و نیز تجارب چندین ساله فعالیت این نوع دانشگاه ها در ایران، جمع آوری شوند و با دیدگاه سنجی از استادان یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرند، شاخص ها و عواملی که در تدوین استراتژی برندسازی موفق در یک دانشگاه الکترونیکی موثر است بررسی و شناسایی شود، همچنین عواملی که باعث نگهداری و ارتقای برند دانشگاهی هستند معرفی کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی، یک برند موفق دانشگاهی را به وجود آورد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است، از منظر گردآوری داده ها، میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. نتایج تحقیق حاکی از این است که عوامل بنگاهی/دانشگاهی، عوامل محیطی خارجی، عوامل محیطی داخلی و عوامل ادراک دانشجو، تاثیر مثبت و معناداری بر تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های آموزش الکترونیکی دارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی برندسازی ، برندسازی ، دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی ، مدیریت استراتژیک برندen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JR_JEIT-11-3_004.pdf1.6 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعباس منوریان-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.contributor.authorجلال رضایی نور-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:10:41Z-
dc.date.available2021-11-20T22:10:41Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4200-
dc.description.abstractاین تحقیق به بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی در دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی می پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوین استراتژی (مرحله اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی، بر اساس پیشینه تحقیق و نیز تجارب چندین ساله فعالیت این نوع دانشگاه ها در ایران، جمع آوری شوند و با دیدگاه سنجی از استادان یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرند، شاخص ها و عواملی که در تدوین استراتژی برندسازی موفق در یک دانشگاه الکترونیکی موثر است بررسی و شناسایی شود، همچنین عواملی که باعث نگهداری و ارتقای برند دانشگاهی هستند معرفی کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی، یک برند موفق دانشگاهی را به وجود آورد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است، از منظر گردآوری داده ها، میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. نتایج تحقیق حاکی از این است که عوامل بنگاهی/دانشگاهی، عوامل محیطی خارجی، عوامل محیطی داخلی و عوامل ادراک دانشجو، تاثیر مثبت و معناداری بر تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های آموزش الکترونیکی دارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی برندسازی ، برندسازی ، دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی ، مدیریت استراتژیک برندen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JR_JEIT-11-3_004.pdf1.6 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعباس منوریان-
dc.contributor.authorجواد صفویه-
dc.contributor.authorنرگس آقاخانی-
dc.contributor.authorجلال رضایی نور-
dc.date.accessioned2021-11-20T22:10:41Z-
dc.date.available2021-11-20T22:10:41Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4200-
dc.description.abstractاین تحقیق به بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی در دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی می پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوین استراتژی (مرحله اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی، بر اساس پیشینه تحقیق و نیز تجارب چندین ساله فعالیت این نوع دانشگاه ها در ایران، جمع آوری شوند و با دیدگاه سنجی از استادان یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرند، شاخص ها و عواملی که در تدوین استراتژی برندسازی موفق در یک دانشگاه الکترونیکی موثر است بررسی و شناسایی شود، همچنین عواملی که باعث نگهداری و ارتقای برند دانشگاهی هستند معرفی کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی، یک برند موفق دانشگاهی را به وجود آورد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است، از منظر گردآوری داده ها، میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. نتایج تحقیق حاکی از این است که عوامل بنگاهی/دانشگاهی، عوامل محیطی خارجی، عوامل محیطی داخلی و عوامل ادراک دانشجو، تاثیر مثبت و معناداری بر تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های آموزش الکترونیکی دارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژی برندسازی ، برندسازی ، دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی ، مدیریت استراتژیک برندen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JR_JEIT-11-3_004.pdf1.6 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File