جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید.
http://localhost/handle/Hannan/4200
عنوان: | بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی |
پدیدآورنده: | عباس منوریان;جواد صفویه;نرگس آقاخانی;جلال رضایی نور |
کلید واژه ها: | استراتژی برندسازی ، برندسازی ، دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی ، مدیریت استراتژیک برند |
تاریخ انتشار: | 1396 |
چکیده: | این تحقیق به بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی در دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی می پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوین استراتژی (مرحله اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی، بر اساس پیشینه تحقیق و نیز تجارب چندین ساله فعالیت این نوع دانشگاه ها در ایران، جمع آوری شوند و با دیدگاه سنجی از استادان یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرند، شاخص ها و عواملی که در تدوین استراتژی برندسازی موفق در یک دانشگاه الکترونیکی موثر است بررسی و شناسایی شود، همچنین عواملی که باعث نگهداری و ارتقای برند دانشگاهی هستند معرفی کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی، یک برند موفق دانشگاهی را به وجود آورد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است، از منظر گردآوری داده ها، میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. نتایج تحقیق حاکی از این است که عوامل بنگاهی/دانشگاهی، عوامل محیطی خارجی، عوامل محیطی داخلی و عوامل ادراک دانشجو، تاثیر مثبت و معناداری بر تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های آموزش الکترونیکی دارند. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4200 |
مجموعه(های): | مدیریت بازرگانی ، کسب و کار |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
JR_JEIT-11-3_004.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی |
پدیدآورنده: | عباس منوریان;جواد صفویه;نرگس آقاخانی;جلال رضایی نور |
کلید واژه ها: | استراتژی برندسازی ، برندسازی ، دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی ، مدیریت استراتژیک برند |
تاریخ انتشار: | 1396 |
چکیده: | این تحقیق به بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی در دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی می پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوین استراتژی (مرحله اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی، بر اساس پیشینه تحقیق و نیز تجارب چندین ساله فعالیت این نوع دانشگاه ها در ایران، جمع آوری شوند و با دیدگاه سنجی از استادان یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرند، شاخص ها و عواملی که در تدوین استراتژی برندسازی موفق در یک دانشگاه الکترونیکی موثر است بررسی و شناسایی شود، همچنین عواملی که باعث نگهداری و ارتقای برند دانشگاهی هستند معرفی کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی، یک برند موفق دانشگاهی را به وجود آورد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است، از منظر گردآوری داده ها، میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. نتایج تحقیق حاکی از این است که عوامل بنگاهی/دانشگاهی، عوامل محیطی خارجی، عوامل محیطی داخلی و عوامل ادراک دانشجو، تاثیر مثبت و معناداری بر تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های آموزش الکترونیکی دارند. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4200 |
مجموعه(های): | مدیریت بازرگانی ، کسب و کار |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
JR_JEIT-11-3_004.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی |
پدیدآورنده: | عباس منوریان;جواد صفویه;نرگس آقاخانی;جلال رضایی نور |
کلید واژه ها: | استراتژی برندسازی ، برندسازی ، دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی ، مدیریت استراتژیک برند |
تاریخ انتشار: | 1396 |
چکیده: | این تحقیق به بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی در دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی می پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوین استراتژی (مرحله اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی، بر اساس پیشینه تحقیق و نیز تجارب چندین ساله فعالیت این نوع دانشگاه ها در ایران، جمع آوری شوند و با دیدگاه سنجی از استادان یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرند، شاخص ها و عواملی که در تدوین استراتژی برندسازی موفق در یک دانشگاه الکترونیکی موثر است بررسی و شناسایی شود، همچنین عواملی که باعث نگهداری و ارتقای برند دانشگاهی هستند معرفی کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی، یک برند موفق دانشگاهی را به وجود آورد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است، از منظر گردآوری داده ها، میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. نتایج تحقیق حاکی از این است که عوامل بنگاهی/دانشگاهی، عوامل محیطی خارجی، عوامل محیطی داخلی و عوامل ادراک دانشجو، تاثیر مثبت و معناداری بر تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های آموزش الکترونیکی دارند. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4200 |
مجموعه(های): | مدیریت بازرگانی ، کسب و کار |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
JR_JEIT-11-3_004.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | مشاهده فایل |