Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorفرشید حسین مردی-
dc.contributor.authorافسانه نیک محمدی-
dc.date.accessioned2021-11-14T22:34:10Z-
dc.date.available2021-11-14T22:34:10Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4194-
dc.description.abstractدر فضای رقابتی کسب وکار امروز ، رابطه تنگاتنگ با مشتریان و رضایتمندی آنها به عنوان یکی از ابعاد اصلی استراتژی بانك پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانك پاسارگاد تهران می باشد. در تحقیق حاضر روش پژوهشی توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بوده است. با توجه به تعداد کل جامعه آماری در سطح استان که 1211 نفر می باشد با قرار دادن در فرمول کوکران 259 بدست آمد. روش نمونه گیری طبقه ای نسبی است. روش جمع آوری داده ها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت و از روایی محتوا نیز به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزار SPSS انجام پذیرفت. برای تعیین پایایی ضریب آلفای کرونباخ بوسیله نرم افزار SPSS محاسبه شد، که ضریب پایایی برای هر یك از پرسشنامه های رضایتمندی مشتریان 0/91 و فرهنگ سازمانی 0/89 بدست آمد. به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون نیکویی برازش(کولموگروف اسمیرنف)، جهت بررسی معناداری فرضیه های پژوهش از آزمون های همبستگی پیرسون و اسپیرمن (به ترتیب برای توزیع های نرمال و غیر نرمال)استفاده می شود. نتایج به دست آمده بر اساس آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، آزمون میانگین ، رگرسیون خطی و تحلیل واریانس فریدمن حاکی از وجود رابطه معنادار مثبت بین فرهنگ سازمانی و رضایتمندی مشتریان می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectفرهنگ سازمانی ، رضایتمندی مشتریان ، بانک پاسارگادen_US
dc.titleبررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF04_062.pdf718.69 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorفرشید حسین مردی-
dc.contributor.authorافسانه نیک محمدی-
dc.date.accessioned2021-11-14T22:34:10Z-
dc.date.available2021-11-14T22:34:10Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4194-
dc.description.abstractدر فضای رقابتی کسب وکار امروز ، رابطه تنگاتنگ با مشتریان و رضایتمندی آنها به عنوان یکی از ابعاد اصلی استراتژی بانك پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانك پاسارگاد تهران می باشد. در تحقیق حاضر روش پژوهشی توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بوده است. با توجه به تعداد کل جامعه آماری در سطح استان که 1211 نفر می باشد با قرار دادن در فرمول کوکران 259 بدست آمد. روش نمونه گیری طبقه ای نسبی است. روش جمع آوری داده ها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت و از روایی محتوا نیز به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزار SPSS انجام پذیرفت. برای تعیین پایایی ضریب آلفای کرونباخ بوسیله نرم افزار SPSS محاسبه شد، که ضریب پایایی برای هر یك از پرسشنامه های رضایتمندی مشتریان 0/91 و فرهنگ سازمانی 0/89 بدست آمد. به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون نیکویی برازش(کولموگروف اسمیرنف)، جهت بررسی معناداری فرضیه های پژوهش از آزمون های همبستگی پیرسون و اسپیرمن (به ترتیب برای توزیع های نرمال و غیر نرمال)استفاده می شود. نتایج به دست آمده بر اساس آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، آزمون میانگین ، رگرسیون خطی و تحلیل واریانس فریدمن حاکی از وجود رابطه معنادار مثبت بین فرهنگ سازمانی و رضایتمندی مشتریان می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectفرهنگ سازمانی ، رضایتمندی مشتریان ، بانک پاسارگادen_US
dc.titleبررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF04_062.pdf718.69 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributor.authorفرشید حسین مردی-
dc.contributor.authorافسانه نیک محمدی-
dc.date.accessioned2021-11-14T22:34:10Z-
dc.date.available2021-11-14T22:34:10Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4194-
dc.description.abstractدر فضای رقابتی کسب وکار امروز ، رابطه تنگاتنگ با مشتریان و رضایتمندی آنها به عنوان یکی از ابعاد اصلی استراتژی بانك پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانك پاسارگاد تهران می باشد. در تحقیق حاضر روش پژوهشی توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بوده است. با توجه به تعداد کل جامعه آماری در سطح استان که 1211 نفر می باشد با قرار دادن در فرمول کوکران 259 بدست آمد. روش نمونه گیری طبقه ای نسبی است. روش جمع آوری داده ها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت و از روایی محتوا نیز به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزار SPSS انجام پذیرفت. برای تعیین پایایی ضریب آلفای کرونباخ بوسیله نرم افزار SPSS محاسبه شد، که ضریب پایایی برای هر یك از پرسشنامه های رضایتمندی مشتریان 0/91 و فرهنگ سازمانی 0/89 بدست آمد. به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون نیکویی برازش(کولموگروف اسمیرنف)، جهت بررسی معناداری فرضیه های پژوهش از آزمون های همبستگی پیرسون و اسپیرمن (به ترتیب برای توزیع های نرمال و غیر نرمال)استفاده می شود. نتایج به دست آمده بر اساس آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، آزمون میانگین ، رگرسیون خطی و تحلیل واریانس فریدمن حاکی از وجود رابطه معنادار مثبت بین فرهنگ سازمانی و رضایتمندی مشتریان می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectفرهنگ سازمانی ، رضایتمندی مشتریان ، بانک پاسارگادen_US
dc.titleبررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODIRACONF04_062.pdf718.69 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File