جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4194
عنوان: بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهران
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;فرشید حسین مردی;افسانه نیک محمدی
کلید واژه ها: فرهنگ سازمانی ، رضایتمندی مشتریان ، بانک پاسارگاد
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: در فضای رقابتی کسب وکار امروز ، رابطه تنگاتنگ با مشتریان و رضایتمندی آنها به عنوان یکی از ابعاد اصلی استراتژی بانك پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانك پاسارگاد تهران می باشد. در تحقیق حاضر روش پژوهشی توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بوده است. با توجه به تعداد کل جامعه آماری در سطح استان که 1211 نفر می باشد با قرار دادن در فرمول کوکران 259 بدست آمد. روش نمونه گیری طبقه ای نسبی است. روش جمع آوری داده ها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت و از روایی محتوا نیز به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزار SPSS انجام پذیرفت. برای تعیین پایایی ضریب آلفای کرونباخ بوسیله نرم افزار SPSS محاسبه شد، که ضریب پایایی برای هر یك از پرسشنامه های رضایتمندی مشتریان 0/91 و فرهنگ سازمانی 0/89 بدست آمد. به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون نیکویی برازش(کولموگروف اسمیرنف)، جهت بررسی معناداری فرضیه های پژوهش از آزمون های همبستگی پیرسون و اسپیرمن (به ترتیب برای توزیع های نرمال و غیر نرمال)استفاده می شود. نتایج به دست آمده بر اساس آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، آزمون میانگین ، رگرسیون خطی و تحلیل واریانس فریدمن حاکی از وجود رابطه معنادار مثبت بین فرهنگ سازمانی و رضایتمندی مشتریان می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4194
مجموعه(های):مدیریت مالی گرایش بانکداری

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
MODIRACONF04_062.pdf718.69 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهران
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;فرشید حسین مردی;افسانه نیک محمدی
کلید واژه ها: فرهنگ سازمانی ، رضایتمندی مشتریان ، بانک پاسارگاد
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: در فضای رقابتی کسب وکار امروز ، رابطه تنگاتنگ با مشتریان و رضایتمندی آنها به عنوان یکی از ابعاد اصلی استراتژی بانك پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانك پاسارگاد تهران می باشد. در تحقیق حاضر روش پژوهشی توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بوده است. با توجه به تعداد کل جامعه آماری در سطح استان که 1211 نفر می باشد با قرار دادن در فرمول کوکران 259 بدست آمد. روش نمونه گیری طبقه ای نسبی است. روش جمع آوری داده ها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت و از روایی محتوا نیز به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزار SPSS انجام پذیرفت. برای تعیین پایایی ضریب آلفای کرونباخ بوسیله نرم افزار SPSS محاسبه شد، که ضریب پایایی برای هر یك از پرسشنامه های رضایتمندی مشتریان 0/91 و فرهنگ سازمانی 0/89 بدست آمد. به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون نیکویی برازش(کولموگروف اسمیرنف)، جهت بررسی معناداری فرضیه های پژوهش از آزمون های همبستگی پیرسون و اسپیرمن (به ترتیب برای توزیع های نرمال و غیر نرمال)استفاده می شود. نتایج به دست آمده بر اساس آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، آزمون میانگین ، رگرسیون خطی و تحلیل واریانس فریدمن حاکی از وجود رابطه معنادار مثبت بین فرهنگ سازمانی و رضایتمندی مشتریان می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4194
مجموعه(های):مدیریت مالی گرایش بانکداری

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
MODIRACONF04_062.pdf718.69 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهران
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;فرشید حسین مردی;افسانه نیک محمدی
کلید واژه ها: فرهنگ سازمانی ، رضایتمندی مشتریان ، بانک پاسارگاد
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: در فضای رقابتی کسب وکار امروز ، رابطه تنگاتنگ با مشتریان و رضایتمندی آنها به عنوان یکی از ابعاد اصلی استراتژی بانك پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانك پاسارگاد تهران می باشد. در تحقیق حاضر روش پژوهشی توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بوده است. با توجه به تعداد کل جامعه آماری در سطح استان که 1211 نفر می باشد با قرار دادن در فرمول کوکران 259 بدست آمد. روش نمونه گیری طبقه ای نسبی است. روش جمع آوری داده ها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت و از روایی محتوا نیز به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه ها از طریق نرم افزار SPSS انجام پذیرفت. برای تعیین پایایی ضریب آلفای کرونباخ بوسیله نرم افزار SPSS محاسبه شد، که ضریب پایایی برای هر یك از پرسشنامه های رضایتمندی مشتریان 0/91 و فرهنگ سازمانی 0/89 بدست آمد. به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون نیکویی برازش(کولموگروف اسمیرنف)، جهت بررسی معناداری فرضیه های پژوهش از آزمون های همبستگی پیرسون و اسپیرمن (به ترتیب برای توزیع های نرمال و غیر نرمال)استفاده می شود. نتایج به دست آمده بر اساس آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، آزمون میانگین ، رگرسیون خطی و تحلیل واریانس فریدمن حاکی از وجود رابطه معنادار مثبت بین فرهنگ سازمانی و رضایتمندی مشتریان می باشد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4194
مجموعه(های):مدیریت مالی گرایش بانکداری

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
MODIRACONF04_062.pdf718.69 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل