Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعید روحانی-
dc.contributor.authorاحد زارع رواسان-
dc.contributor.authorپریا قلی زاده-
dc.date.accessioned2026-06-19T21:12:42Z-
dc.date.available2026-06-19T21:12:42Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4086-
dc.description.abstractدر اين مقاله سعي شده با مطالعه در رابطه با تاريخچه شكل گيري فناوري رايانش ابري و بررسي روند كنوني آن، به اطلاعات مفيدي در رابطه با آينده رايانش ابري دست يافت. ايده اوليه شكل گيري رايانش ابري از صنعت تلفن و تبديل ارتباطات نقطه به نقطه به ارتباطات شبكه اي برگرفته شده است و شركت هاي گوگل و آمازون، نخستين شركت هاي ارايه دهنده خدمات در بستر ابر و پايه گذار اين فناوري محسوب مي شوند و در ادامه شركت هاي بزرگ ديگر نظير ياهو و مايكروسافت به پيشتازان اين عرصه ملحق شدند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرایانش ابری ، یادگیری الکترونیکی ، سیستم مدیریت یادگیری ، زیرساخت بعنوان سرویسen_US
dc.titleرایانش ابری در گذشته، حال و آینده-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
19-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعید روحانی-
dc.contributor.authorاحد زارع رواسان-
dc.contributor.authorپریا قلی زاده-
dc.date.accessioned2026-06-19T21:12:42Z-
dc.date.available2026-06-19T21:12:42Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4086-
dc.description.abstractدر اين مقاله سعي شده با مطالعه در رابطه با تاريخچه شكل گيري فناوري رايانش ابري و بررسي روند كنوني آن، به اطلاعات مفيدي در رابطه با آينده رايانش ابري دست يافت. ايده اوليه شكل گيري رايانش ابري از صنعت تلفن و تبديل ارتباطات نقطه به نقطه به ارتباطات شبكه اي برگرفته شده است و شركت هاي گوگل و آمازون، نخستين شركت هاي ارايه دهنده خدمات در بستر ابر و پايه گذار اين فناوري محسوب مي شوند و در ادامه شركت هاي بزرگ ديگر نظير ياهو و مايكروسافت به پيشتازان اين عرصه ملحق شدند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرایانش ابری ، یادگیری الکترونیکی ، سیستم مدیریت یادگیری ، زیرساخت بعنوان سرویسen_US
dc.titleرایانش ابری در گذشته، حال و آینده-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
19-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعید روحانی-
dc.contributor.authorاحد زارع رواسان-
dc.contributor.authorپریا قلی زاده-
dc.date.accessioned2026-06-19T21:12:42Z-
dc.date.available2026-06-19T21:12:42Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4086-
dc.description.abstractدر اين مقاله سعي شده با مطالعه در رابطه با تاريخچه شكل گيري فناوري رايانش ابري و بررسي روند كنوني آن، به اطلاعات مفيدي در رابطه با آينده رايانش ابري دست يافت. ايده اوليه شكل گيري رايانش ابري از صنعت تلفن و تبديل ارتباطات نقطه به نقطه به ارتباطات شبكه اي برگرفته شده است و شركت هاي گوگل و آمازون، نخستين شركت هاي ارايه دهنده خدمات در بستر ابر و پايه گذار اين فناوري محسوب مي شوند و در ادامه شركت هاي بزرگ ديگر نظير ياهو و مايكروسافت به پيشتازان اين عرصه ملحق شدند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرایانش ابری ، یادگیری الکترونیکی ، سیستم مدیریت یادگیری ، زیرساخت بعنوان سرویسen_US
dc.titleرایانش ابری در گذشته، حال و آینده-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
19-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF