جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4086
عنوان: رایانش ابری در گذشته، حال و آینده
پدیدآورنده: سعید روحانی;احد زارع رواسان;پریا قلی زاده
کلید واژه ها: رایانش ابری ، یادگیری الکترونیکی ، سیستم مدیریت یادگیری ، زیرساخت بعنوان سرویس
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: در اين مقاله سعي شده با مطالعه در رابطه با تاريخچه شكل گيري فناوري رايانش ابري و بررسي روند كنوني آن، به اطلاعات مفيدي در رابطه با آينده رايانش ابري دست يافت. ايده اوليه شكل گيري رايانش ابري از صنعت تلفن و تبديل ارتباطات نقطه به نقطه به ارتباطات شبكه اي برگرفته شده است و شركت هاي گوگل و آمازون، نخستين شركت هاي ارايه دهنده خدمات در بستر ابر و پايه گذار اين فناوري محسوب مي شوند و در ادامه شركت هاي بزرگ ديگر نظير ياهو و مايكروسافت به پيشتازان اين عرصه ملحق شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4086
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
19-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
عنوان: رایانش ابری در گذشته، حال و آینده
پدیدآورنده: سعید روحانی;احد زارع رواسان;پریا قلی زاده
کلید واژه ها: رایانش ابری ، یادگیری الکترونیکی ، سیستم مدیریت یادگیری ، زیرساخت بعنوان سرویس
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: در اين مقاله سعي شده با مطالعه در رابطه با تاريخچه شكل گيري فناوري رايانش ابري و بررسي روند كنوني آن، به اطلاعات مفيدي در رابطه با آينده رايانش ابري دست يافت. ايده اوليه شكل گيري رايانش ابري از صنعت تلفن و تبديل ارتباطات نقطه به نقطه به ارتباطات شبكه اي برگرفته شده است و شركت هاي گوگل و آمازون، نخستين شركت هاي ارايه دهنده خدمات در بستر ابر و پايه گذار اين فناوري محسوب مي شوند و در ادامه شركت هاي بزرگ ديگر نظير ياهو و مايكروسافت به پيشتازان اين عرصه ملحق شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4086
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
19-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF
عنوان: رایانش ابری در گذشته، حال و آینده
پدیدآورنده: سعید روحانی;احد زارع رواسان;پریا قلی زاده
کلید واژه ها: رایانش ابری ، یادگیری الکترونیکی ، سیستم مدیریت یادگیری ، زیرساخت بعنوان سرویس
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: در اين مقاله سعي شده با مطالعه در رابطه با تاريخچه شكل گيري فناوري رايانش ابري و بررسي روند كنوني آن، به اطلاعات مفيدي در رابطه با آينده رايانش ابري دست يافت. ايده اوليه شكل گيري رايانش ابري از صنعت تلفن و تبديل ارتباطات نقطه به نقطه به ارتباطات شبكه اي برگرفته شده است و شركت هاي گوگل و آمازون، نخستين شركت هاي ارايه دهنده خدمات در بستر ابر و پايه گذار اين فناوري محسوب مي شوند و در ادامه شركت هاي بزرگ ديگر نظير ياهو و مايكروسافت به پيشتازان اين عرصه ملحق شدند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4086
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
19-persian.pdf12.75 MBAdobe PDF