Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحسن مظاهری اسد-
dc.contributor.authorحسین مظاهری اسد-
dc.contributor.authorمحمد گمنام سفید داربنی-
dc.date.accessioned2020-11-26T22:28:15Z-
dc.date.available2020-11-26T22:28:15Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4057-
dc.description.abstractامروزه با جهش های تکنولوژی پدیدآمده توجه به تاثیرات آن به ویژه فناوری اطلاعات برمدیریت زنجیره تامین بیش از پیش خودنمایی می کند. طبیعی است که در چنین شرایطی که سازمان ها به سمت استفاده از فناوری اطلاعات در چرخه زنجیره تامین خودشان هستندبررسی عواملی که می تواند ضامن موفقیت چنین فناوری هایی باشند بسیار حائز اهمیت است. ازاین رو در این مقاله تلاش بر این است که عوامل کلیدی موفقیت عملکرد زنجیره تامین الکترونیکی در کسب وکارهای الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور در ابتدا باتوجه به بررسی ادبیات 44 عامل موثریافت شدکه با توزیع پرسشنامه بین خبرگان ازبین آن ها 31 عامل به عنوان عوامل حیاتی موفقیت در اتخاذ زنجیره تامین الکترونیکی شناخته گردید.در ادامه جهت طبقه بندی عوامل حیاتی در حوزه های مختلف طی یک پرسشنامه از خبرگان میزان شدت تاثیر عوامل حیاتی در حوزه های پیشنهادی مورد پرسش قرارگرفت که طبق نتایج به دست آمده کلیه عوامل در پنج گروه اصلی مدیرتی، سازمانی، منابع انسانی،مدیریت پروژه و فروشنده و مشاوردسته بندی گردیدند. در انتها، با توزیع پرسشنامه مقایسات زوجی میزان تاثیر عوامل بریکدیگر مورد پرسش قرار گرفت که پس از گردآوری نتایج با استفاده از روش دی متل خاکستری اثرات متقابل بین این عوامل مورد سنجش قرار گرفته و اولویت بندی شده اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectزنجيره تامين الكترونيكي، عوامل حياتي موفقيت، كسب وكار الكترونيكي، دي متل خاكستري، E-SCMen_US
dc.titleبررسی اثرات متقابل عوامل حیاتی موفقیت اتخاذ مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی در کسبوکارهای الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
persian29.pdf26.92 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحسن مظاهری اسد-
dc.contributor.authorحسین مظاهری اسد-
dc.contributor.authorمحمد گمنام سفید داربنی-
dc.date.accessioned2020-11-26T22:28:15Z-
dc.date.available2020-11-26T22:28:15Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4057-
dc.description.abstractامروزه با جهش های تکنولوژی پدیدآمده توجه به تاثیرات آن به ویژه فناوری اطلاعات برمدیریت زنجیره تامین بیش از پیش خودنمایی می کند. طبیعی است که در چنین شرایطی که سازمان ها به سمت استفاده از فناوری اطلاعات در چرخه زنجیره تامین خودشان هستندبررسی عواملی که می تواند ضامن موفقیت چنین فناوری هایی باشند بسیار حائز اهمیت است. ازاین رو در این مقاله تلاش بر این است که عوامل کلیدی موفقیت عملکرد زنجیره تامین الکترونیکی در کسب وکارهای الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور در ابتدا باتوجه به بررسی ادبیات 44 عامل موثریافت شدکه با توزیع پرسشنامه بین خبرگان ازبین آن ها 31 عامل به عنوان عوامل حیاتی موفقیت در اتخاذ زنجیره تامین الکترونیکی شناخته گردید.در ادامه جهت طبقه بندی عوامل حیاتی در حوزه های مختلف طی یک پرسشنامه از خبرگان میزان شدت تاثیر عوامل حیاتی در حوزه های پیشنهادی مورد پرسش قرارگرفت که طبق نتایج به دست آمده کلیه عوامل در پنج گروه اصلی مدیرتی، سازمانی، منابع انسانی،مدیریت پروژه و فروشنده و مشاوردسته بندی گردیدند. در انتها، با توزیع پرسشنامه مقایسات زوجی میزان تاثیر عوامل بریکدیگر مورد پرسش قرار گرفت که پس از گردآوری نتایج با استفاده از روش دی متل خاکستری اثرات متقابل بین این عوامل مورد سنجش قرار گرفته و اولویت بندی شده اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectزنجيره تامين الكترونيكي، عوامل حياتي موفقيت، كسب وكار الكترونيكي، دي متل خاكستري، E-SCMen_US
dc.titleبررسی اثرات متقابل عوامل حیاتی موفقیت اتخاذ مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی در کسبوکارهای الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
persian29.pdf26.92 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحسن مظاهری اسد-
dc.contributor.authorحسین مظاهری اسد-
dc.contributor.authorمحمد گمنام سفید داربنی-
dc.date.accessioned2020-11-26T22:28:15Z-
dc.date.available2020-11-26T22:28:15Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4057-
dc.description.abstractامروزه با جهش های تکنولوژی پدیدآمده توجه به تاثیرات آن به ویژه فناوری اطلاعات برمدیریت زنجیره تامین بیش از پیش خودنمایی می کند. طبیعی است که در چنین شرایطی که سازمان ها به سمت استفاده از فناوری اطلاعات در چرخه زنجیره تامین خودشان هستندبررسی عواملی که می تواند ضامن موفقیت چنین فناوری هایی باشند بسیار حائز اهمیت است. ازاین رو در این مقاله تلاش بر این است که عوامل کلیدی موفقیت عملکرد زنجیره تامین الکترونیکی در کسب وکارهای الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور در ابتدا باتوجه به بررسی ادبیات 44 عامل موثریافت شدکه با توزیع پرسشنامه بین خبرگان ازبین آن ها 31 عامل به عنوان عوامل حیاتی موفقیت در اتخاذ زنجیره تامین الکترونیکی شناخته گردید.در ادامه جهت طبقه بندی عوامل حیاتی در حوزه های مختلف طی یک پرسشنامه از خبرگان میزان شدت تاثیر عوامل حیاتی در حوزه های پیشنهادی مورد پرسش قرارگرفت که طبق نتایج به دست آمده کلیه عوامل در پنج گروه اصلی مدیرتی، سازمانی، منابع انسانی،مدیریت پروژه و فروشنده و مشاوردسته بندی گردیدند. در انتها، با توزیع پرسشنامه مقایسات زوجی میزان تاثیر عوامل بریکدیگر مورد پرسش قرار گرفت که پس از گردآوری نتایج با استفاده از روش دی متل خاکستری اثرات متقابل بین این عوامل مورد سنجش قرار گرفته و اولویت بندی شده اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectزنجيره تامين الكترونيكي، عوامل حياتي موفقيت، كسب وكار الكترونيكي، دي متل خاكستري، E-SCMen_US
dc.titleبررسی اثرات متقابل عوامل حیاتی موفقیت اتخاذ مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی در کسبوکارهای الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
persian29.pdf26.92 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File