جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4057
عنوان: بررسی اثرات متقابل عوامل حیاتی موفقیت اتخاذ مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی در کسبوکارهای الکترونیکی
پدیدآورنده: محسن مظاهری اسد;حسین مظاهری اسد;محمد گمنام سفید داربنی
کلید واژه ها: زنجيره تامين الكترونيكي، عوامل حياتي موفقيت، كسب وكار الكترونيكي، دي متل خاكستري، E-SCM
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: امروزه با جهش های تکنولوژی پدیدآمده توجه به تاثیرات آن به ویژه فناوری اطلاعات برمدیریت زنجیره تامین بیش از پیش خودنمایی می کند. طبیعی است که در چنین شرایطی که سازمان ها به سمت استفاده از فناوری اطلاعات در چرخه زنجیره تامین خودشان هستندبررسی عواملی که می تواند ضامن موفقیت چنین فناوری هایی باشند بسیار حائز اهمیت است. ازاین رو در این مقاله تلاش بر این است که عوامل کلیدی موفقیت عملکرد زنجیره تامین الکترونیکی در کسب وکارهای الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور در ابتدا باتوجه به بررسی ادبیات 44 عامل موثریافت شدکه با توزیع پرسشنامه بین خبرگان ازبین آن ها 31 عامل به عنوان عوامل حیاتی موفقیت در اتخاذ زنجیره تامین الکترونیکی شناخته گردید.در ادامه جهت طبقه بندی عوامل حیاتی در حوزه های مختلف طی یک پرسشنامه از خبرگان میزان شدت تاثیر عوامل حیاتی در حوزه های پیشنهادی مورد پرسش قرارگرفت که طبق نتایج به دست آمده کلیه عوامل در پنج گروه اصلی مدیرتی، سازمانی، منابع انسانی،مدیریت پروژه و فروشنده و مشاوردسته بندی گردیدند. در انتها، با توزیع پرسشنامه مقایسات زوجی میزان تاثیر عوامل بریکدیگر مورد پرسش قرار گرفت که پس از گردآوری نتایج با استفاده از روش دی متل خاکستری اثرات متقابل بین این عوامل مورد سنجش قرار گرفته و اولویت بندی شده اند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4057
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
persian29.pdf26.92 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی اثرات متقابل عوامل حیاتی موفقیت اتخاذ مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی در کسبوکارهای الکترونیکی
پدیدآورنده: محسن مظاهری اسد;حسین مظاهری اسد;محمد گمنام سفید داربنی
کلید واژه ها: زنجيره تامين الكترونيكي، عوامل حياتي موفقيت، كسب وكار الكترونيكي، دي متل خاكستري، E-SCM
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: امروزه با جهش های تکنولوژی پدیدآمده توجه به تاثیرات آن به ویژه فناوری اطلاعات برمدیریت زنجیره تامین بیش از پیش خودنمایی می کند. طبیعی است که در چنین شرایطی که سازمان ها به سمت استفاده از فناوری اطلاعات در چرخه زنجیره تامین خودشان هستندبررسی عواملی که می تواند ضامن موفقیت چنین فناوری هایی باشند بسیار حائز اهمیت است. ازاین رو در این مقاله تلاش بر این است که عوامل کلیدی موفقیت عملکرد زنجیره تامین الکترونیکی در کسب وکارهای الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور در ابتدا باتوجه به بررسی ادبیات 44 عامل موثریافت شدکه با توزیع پرسشنامه بین خبرگان ازبین آن ها 31 عامل به عنوان عوامل حیاتی موفقیت در اتخاذ زنجیره تامین الکترونیکی شناخته گردید.در ادامه جهت طبقه بندی عوامل حیاتی در حوزه های مختلف طی یک پرسشنامه از خبرگان میزان شدت تاثیر عوامل حیاتی در حوزه های پیشنهادی مورد پرسش قرارگرفت که طبق نتایج به دست آمده کلیه عوامل در پنج گروه اصلی مدیرتی، سازمانی، منابع انسانی،مدیریت پروژه و فروشنده و مشاوردسته بندی گردیدند. در انتها، با توزیع پرسشنامه مقایسات زوجی میزان تاثیر عوامل بریکدیگر مورد پرسش قرار گرفت که پس از گردآوری نتایج با استفاده از روش دی متل خاکستری اثرات متقابل بین این عوامل مورد سنجش قرار گرفته و اولویت بندی شده اند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4057
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
persian29.pdf26.92 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی اثرات متقابل عوامل حیاتی موفقیت اتخاذ مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی در کسبوکارهای الکترونیکی
پدیدآورنده: محسن مظاهری اسد;حسین مظاهری اسد;محمد گمنام سفید داربنی
کلید واژه ها: زنجيره تامين الكترونيكي، عوامل حياتي موفقيت، كسب وكار الكترونيكي، دي متل خاكستري، E-SCM
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: امروزه با جهش های تکنولوژی پدیدآمده توجه به تاثیرات آن به ویژه فناوری اطلاعات برمدیریت زنجیره تامین بیش از پیش خودنمایی می کند. طبیعی است که در چنین شرایطی که سازمان ها به سمت استفاده از فناوری اطلاعات در چرخه زنجیره تامین خودشان هستندبررسی عواملی که می تواند ضامن موفقیت چنین فناوری هایی باشند بسیار حائز اهمیت است. ازاین رو در این مقاله تلاش بر این است که عوامل کلیدی موفقیت عملکرد زنجیره تامین الکترونیکی در کسب وکارهای الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور در ابتدا باتوجه به بررسی ادبیات 44 عامل موثریافت شدکه با توزیع پرسشنامه بین خبرگان ازبین آن ها 31 عامل به عنوان عوامل حیاتی موفقیت در اتخاذ زنجیره تامین الکترونیکی شناخته گردید.در ادامه جهت طبقه بندی عوامل حیاتی در حوزه های مختلف طی یک پرسشنامه از خبرگان میزان شدت تاثیر عوامل حیاتی در حوزه های پیشنهادی مورد پرسش قرارگرفت که طبق نتایج به دست آمده کلیه عوامل در پنج گروه اصلی مدیرتی، سازمانی، منابع انسانی،مدیریت پروژه و فروشنده و مشاوردسته بندی گردیدند. در انتها، با توزیع پرسشنامه مقایسات زوجی میزان تاثیر عوامل بریکدیگر مورد پرسش قرار گرفت که پس از گردآوری نتایج با استفاده از روش دی متل خاکستری اثرات متقابل بین این عوامل مورد سنجش قرار گرفته و اولویت بندی شده اند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4057
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
persian29.pdf26.92 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل