Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorدکتر فاطمه نارنجی ثانی-
dc.contributor.advisorخانم سارا رحمتی-
dc.contributor.authorالهام رضایی مجاز-
dc.date.accessioned2020-09-14T22:19:45Z-
dc.date.available2020-09-14T22:19:45Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3829-
dc.description.abstractامروزه، کیفیت و اثربخشی آموزش اهمیت زیادی دارد و مؤسسات و دانشگاه های ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزیابی کیفیت و عوامل دخیل در آن می پردازند. پژوهش حاضر با هدف سنجش اثربخشی دوره آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان انجام گرفت. جامعه آماری را تمامی دانشجویان دوره آموزش مجازی دانشگاه مهرالبرز تشکیل داده که تعداد 205دانشجو با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم انتخاب شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار spssو روش آماری tتک نمونه ای تجزیه و تحلیل شدند و ارزیابی براساس مؤلفه های پشتیبانی سیستم, سهولت استفاده, مفید بودن ادراکی, تایید, رضایت, تداوم یادگیری انجام شد. یافته ها بر اساس تحلیل های صورت گرفته نشان داد که بطور کلی میزان رضایت مورد استنباط پاسخ دهندگان از سیستم آموزش الکترونیکی در خصوص تمامی مؤلفه ها در سطح مطلوب و بالاتر از متوسط می باشد. کیفیت ارائه یادگیری اثربخشی دوره آموزش مجازی در مؤلفه های توجه به تفاوتهای فردی، تسهیل همکاری بین دانشجویان، ارائه بازخورد و ارزشیابی، رابطه معناداری مشاهده شد. از این رو پیشنهاد میگردد آموزش الکترونیکی به عنوان یک روش ارائه آموزش مؤثر، در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت و اثربخشی آموزش، آموزش مجازی، دانشگاه مهر البرز، سیستم آموزش الکترونیکیen_US
dc.titleارزیابي اثربخشي آموزش الکترونيکي از دیدگاه دانشجویان-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t931213013.pdf2.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorدکتر فاطمه نارنجی ثانی-
dc.contributor.advisorخانم سارا رحمتی-
dc.contributor.authorالهام رضایی مجاز-
dc.date.accessioned2020-09-14T22:19:45Z-
dc.date.available2020-09-14T22:19:45Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3829-
dc.description.abstractامروزه، کیفیت و اثربخشی آموزش اهمیت زیادی دارد و مؤسسات و دانشگاه های ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزیابی کیفیت و عوامل دخیل در آن می پردازند. پژوهش حاضر با هدف سنجش اثربخشی دوره آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان انجام گرفت. جامعه آماری را تمامی دانشجویان دوره آموزش مجازی دانشگاه مهرالبرز تشکیل داده که تعداد 205دانشجو با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم انتخاب شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار spssو روش آماری tتک نمونه ای تجزیه و تحلیل شدند و ارزیابی براساس مؤلفه های پشتیبانی سیستم, سهولت استفاده, مفید بودن ادراکی, تایید, رضایت, تداوم یادگیری انجام شد. یافته ها بر اساس تحلیل های صورت گرفته نشان داد که بطور کلی میزان رضایت مورد استنباط پاسخ دهندگان از سیستم آموزش الکترونیکی در خصوص تمامی مؤلفه ها در سطح مطلوب و بالاتر از متوسط می باشد. کیفیت ارائه یادگیری اثربخشی دوره آموزش مجازی در مؤلفه های توجه به تفاوتهای فردی، تسهیل همکاری بین دانشجویان، ارائه بازخورد و ارزشیابی، رابطه معناداری مشاهده شد. از این رو پیشنهاد میگردد آموزش الکترونیکی به عنوان یک روش ارائه آموزش مؤثر، در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت و اثربخشی آموزش، آموزش مجازی، دانشگاه مهر البرز، سیستم آموزش الکترونیکیen_US
dc.titleارزیابي اثربخشي آموزش الکترونيکي از دیدگاه دانشجویان-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t931213013.pdf2.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorدکتر فاطمه نارنجی ثانی-
dc.contributor.advisorخانم سارا رحمتی-
dc.contributor.authorالهام رضایی مجاز-
dc.date.accessioned2020-09-14T22:19:45Z-
dc.date.available2020-09-14T22:19:45Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3829-
dc.description.abstractامروزه، کیفیت و اثربخشی آموزش اهمیت زیادی دارد و مؤسسات و دانشگاه های ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزیابی کیفیت و عوامل دخیل در آن می پردازند. پژوهش حاضر با هدف سنجش اثربخشی دوره آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان انجام گرفت. جامعه آماری را تمامی دانشجویان دوره آموزش مجازی دانشگاه مهرالبرز تشکیل داده که تعداد 205دانشجو با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم انتخاب شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار spssو روش آماری tتک نمونه ای تجزیه و تحلیل شدند و ارزیابی براساس مؤلفه های پشتیبانی سیستم, سهولت استفاده, مفید بودن ادراکی, تایید, رضایت, تداوم یادگیری انجام شد. یافته ها بر اساس تحلیل های صورت گرفته نشان داد که بطور کلی میزان رضایت مورد استنباط پاسخ دهندگان از سیستم آموزش الکترونیکی در خصوص تمامی مؤلفه ها در سطح مطلوب و بالاتر از متوسط می باشد. کیفیت ارائه یادگیری اثربخشی دوره آموزش مجازی در مؤلفه های توجه به تفاوتهای فردی، تسهیل همکاری بین دانشجویان، ارائه بازخورد و ارزشیابی، رابطه معناداری مشاهده شد. از این رو پیشنهاد میگردد آموزش الکترونیکی به عنوان یک روش ارائه آموزش مؤثر، در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت و اثربخشی آموزش، آموزش مجازی، دانشگاه مهر البرز، سیستم آموزش الکترونیکیen_US
dc.titleارزیابي اثربخشي آموزش الکترونيکي از دیدگاه دانشجویان-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t931213013.pdf2.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File