Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/3829
Title: | ارزیابي اثربخشي آموزش الکترونيکي از دیدگاه دانشجویان |
Authors: | دکتر فاطمه نارنجی ثانی;خانم سارا رحمتی;الهام رضایی مجاز |
subject: | کیفیت و اثربخشی آموزش، آموزش مجازی، دانشگاه مهر البرز، سیستم آموزش الکترونیکی |
Year: | 1396 |
Abstract: | امروزه، کیفیت و اثربخشی آموزش اهمیت زیادی دارد و مؤسسات و دانشگاه های ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزیابی کیفیت و عوامل دخیل در آن می پردازند. پژوهش حاضر با هدف سنجش اثربخشی دوره آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان انجام گرفت. جامعه آماری را تمامی دانشجویان دوره آموزش مجازی دانشگاه مهرالبرز تشکیل داده که تعداد 205دانشجو با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم انتخاب شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار spssو روش آماری tتک نمونه ای تجزیه و تحلیل شدند و ارزیابی براساس مؤلفه های پشتیبانی سیستم, سهولت استفاده, مفید بودن ادراکی, تایید, رضایت, تداوم یادگیری انجام شد. یافته ها بر اساس تحلیل های صورت گرفته نشان داد که بطور کلی میزان رضایت مورد استنباط پاسخ دهندگان از سیستم آموزش الکترونیکی در خصوص تمامی مؤلفه ها در سطح مطلوب و بالاتر از متوسط می باشد. کیفیت ارائه یادگیری اثربخشی دوره آموزش مجازی در مؤلفه های توجه به تفاوتهای فردی، تسهیل همکاری بین دانشجویان، ارائه بازخورد و ارزشیابی، رابطه معناداری مشاهده شد. از این رو پیشنهاد میگردد آموزش الکترونیکی به عنوان یک روش ارائه آموزش مؤثر، در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد |
URI: | http://localhost/handle/Hannan/3829 |
Appears in Collections: | پایان نامه های الکترونیک |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
t931213013.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Preview File |
Title: | ارزیابي اثربخشي آموزش الکترونيکي از دیدگاه دانشجویان |
Authors: | دکتر فاطمه نارنجی ثانی;خانم سارا رحمتی;الهام رضایی مجاز |
subject: | کیفیت و اثربخشی آموزش، آموزش مجازی، دانشگاه مهر البرز، سیستم آموزش الکترونیکی |
Year: | 1396 |
Abstract: | امروزه، کیفیت و اثربخشی آموزش اهمیت زیادی دارد و مؤسسات و دانشگاه های ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزیابی کیفیت و عوامل دخیل در آن می پردازند. پژوهش حاضر با هدف سنجش اثربخشی دوره آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان انجام گرفت. جامعه آماری را تمامی دانشجویان دوره آموزش مجازی دانشگاه مهرالبرز تشکیل داده که تعداد 205دانشجو با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم انتخاب شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار spssو روش آماری tتک نمونه ای تجزیه و تحلیل شدند و ارزیابی براساس مؤلفه های پشتیبانی سیستم, سهولت استفاده, مفید بودن ادراکی, تایید, رضایت, تداوم یادگیری انجام شد. یافته ها بر اساس تحلیل های صورت گرفته نشان داد که بطور کلی میزان رضایت مورد استنباط پاسخ دهندگان از سیستم آموزش الکترونیکی در خصوص تمامی مؤلفه ها در سطح مطلوب و بالاتر از متوسط می باشد. کیفیت ارائه یادگیری اثربخشی دوره آموزش مجازی در مؤلفه های توجه به تفاوتهای فردی، تسهیل همکاری بین دانشجویان، ارائه بازخورد و ارزشیابی، رابطه معناداری مشاهده شد. از این رو پیشنهاد میگردد آموزش الکترونیکی به عنوان یک روش ارائه آموزش مؤثر، در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد |
URI: | http://localhost/handle/Hannan/3829 |
Appears in Collections: | پایان نامه های الکترونیک |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
t931213013.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Preview File |
Title: | ارزیابي اثربخشي آموزش الکترونيکي از دیدگاه دانشجویان |
Authors: | دکتر فاطمه نارنجی ثانی;خانم سارا رحمتی;الهام رضایی مجاز |
subject: | کیفیت و اثربخشی آموزش، آموزش مجازی، دانشگاه مهر البرز، سیستم آموزش الکترونیکی |
Year: | 1396 |
Abstract: | امروزه، کیفیت و اثربخشی آموزش اهمیت زیادی دارد و مؤسسات و دانشگاه های ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزیابی کیفیت و عوامل دخیل در آن می پردازند. پژوهش حاضر با هدف سنجش اثربخشی دوره آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان انجام گرفت. جامعه آماری را تمامی دانشجویان دوره آموزش مجازی دانشگاه مهرالبرز تشکیل داده که تعداد 205دانشجو با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم انتخاب شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار spssو روش آماری tتک نمونه ای تجزیه و تحلیل شدند و ارزیابی براساس مؤلفه های پشتیبانی سیستم, سهولت استفاده, مفید بودن ادراکی, تایید, رضایت, تداوم یادگیری انجام شد. یافته ها بر اساس تحلیل های صورت گرفته نشان داد که بطور کلی میزان رضایت مورد استنباط پاسخ دهندگان از سیستم آموزش الکترونیکی در خصوص تمامی مؤلفه ها در سطح مطلوب و بالاتر از متوسط می باشد. کیفیت ارائه یادگیری اثربخشی دوره آموزش مجازی در مؤلفه های توجه به تفاوتهای فردی، تسهیل همکاری بین دانشجویان، ارائه بازخورد و ارزشیابی، رابطه معناداری مشاهده شد. از این رو پیشنهاد میگردد آموزش الکترونیکی به عنوان یک روش ارائه آموزش مؤثر، در دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد |
URI: | http://localhost/handle/Hannan/3829 |
Appears in Collections: | پایان نامه های الکترونیک |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
t931213013.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Preview File |