Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3823
Title: بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه بانک سرمایه
Authors: دکتر سعید روحانی;دکتر احد زارع رواسان;عباس زنجانی
subject: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک سرمایه
Year: 1397
URI: http://localhost/handle/Hannan/3823
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t941203006.pdf4.67 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه بانک سرمایه
Authors: دکتر سعید روحانی;دکتر احد زارع رواسان;عباس زنجانی
subject: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک سرمایه
Year: 1397
URI: http://localhost/handle/Hannan/3823
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t941203006.pdf4.67 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه بانک سرمایه
Authors: دکتر سعید روحانی;دکتر احد زارع رواسان;عباس زنجانی
subject: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک سرمایه
Year: 1397
URI: http://localhost/handle/Hannan/3823
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t941203006.pdf4.67 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File