جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/3823
عنوان: بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه بانک سرمایه
پدیدآورنده: دکتر سعید روحانی;دکتر احد زارع رواسان;عباس زنجانی
کلید واژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک سرمایه
تاریخ انتشار: 1397
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3823
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t941203006.pdf4.67 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه بانک سرمایه
پدیدآورنده: دکتر سعید روحانی;دکتر احد زارع رواسان;عباس زنجانی
کلید واژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک سرمایه
تاریخ انتشار: 1397
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3823
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t941203006.pdf4.67 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه بانک سرمایه
پدیدآورنده: دکتر سعید روحانی;دکتر احد زارع رواسان;عباس زنجانی
کلید واژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک سرمایه
تاریخ انتشار: 1397
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/3823
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
t941203006.pdf4.67 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل