Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/3814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمرادی, نیکو-
dc.contributor.authorجهانی, علیرضا-
dc.contributor.authorزارع, احد-
dc.date.accessioned2020-09-01T05:35:31Z-
dc.date.available2020-09-01T05:35:31Z-
dc.date.issued1397-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3814-
dc.description.abstractچکیده هدف این پژوهش، یافتن رابطه‌ای میان کیفیت LMSو میزان استفاده از آن و در نتیجه اثربخشی آموزشی دانشجویان طی فرآیند یادگیری است. از این رو کیفیت سیستم و تأثیر آن بر اثربخشی و رضایت دانشجویان مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مهر البرز است که نمونه‌گیری به روش کوکران صورت گرفت با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته گردآوری داده‌ها صورت گرفت و برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از آزمون‌های تحلیل مسیر و بوت استراپ استفاده شد و نتایج این پژوهش نشان داد که کیفیت سیستم با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد، همچنین کیفیت اطلاعات نیز با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد و کیفیت خدمات و ادراک سودمندی و ادراک سهولت بر اثربخشی و رضایت تأثیر دارد. همچنین دانشجویان محتوای ارائه‌شده در سیستم LMS را مناسب ارزیابی کرده‌اند و سایر سیستم‌های پیامرسان را به سیستم گفتگو در LMS ترجیح می‌دهندen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectکیفیت LMS، اثربخشی آموزشی ،en_US
dc.titleبررسی رابطه کیفیت سیستم LMS با اثزبخشی آموزشی (مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهر البرزen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T951213025.pdf3.75 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمرادی, نیکو-
dc.contributor.authorجهانی, علیرضا-
dc.contributor.authorزارع, احد-
dc.date.accessioned2020-09-01T05:35:31Z-
dc.date.available2020-09-01T05:35:31Z-
dc.date.issued1397-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3814-
dc.description.abstractچکیده هدف این پژوهش، یافتن رابطه‌ای میان کیفیت LMSو میزان استفاده از آن و در نتیجه اثربخشی آموزشی دانشجویان طی فرآیند یادگیری است. از این رو کیفیت سیستم و تأثیر آن بر اثربخشی و رضایت دانشجویان مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مهر البرز است که نمونه‌گیری به روش کوکران صورت گرفت با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته گردآوری داده‌ها صورت گرفت و برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از آزمون‌های تحلیل مسیر و بوت استراپ استفاده شد و نتایج این پژوهش نشان داد که کیفیت سیستم با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد، همچنین کیفیت اطلاعات نیز با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد و کیفیت خدمات و ادراک سودمندی و ادراک سهولت بر اثربخشی و رضایت تأثیر دارد. همچنین دانشجویان محتوای ارائه‌شده در سیستم LMS را مناسب ارزیابی کرده‌اند و سایر سیستم‌های پیامرسان را به سیستم گفتگو در LMS ترجیح می‌دهندen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectکیفیت LMS، اثربخشی آموزشی ،en_US
dc.titleبررسی رابطه کیفیت سیستم LMS با اثزبخشی آموزشی (مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهر البرزen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T951213025.pdf3.75 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمرادی, نیکو-
dc.contributor.authorجهانی, علیرضا-
dc.contributor.authorزارع, احد-
dc.date.accessioned2020-09-01T05:35:31Z-
dc.date.available2020-09-01T05:35:31Z-
dc.date.issued1397-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/3814-
dc.description.abstractچکیده هدف این پژوهش، یافتن رابطه‌ای میان کیفیت LMSو میزان استفاده از آن و در نتیجه اثربخشی آموزشی دانشجویان طی فرآیند یادگیری است. از این رو کیفیت سیستم و تأثیر آن بر اثربخشی و رضایت دانشجویان مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مهر البرز است که نمونه‌گیری به روش کوکران صورت گرفت با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته گردآوری داده‌ها صورت گرفت و برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از آزمون‌های تحلیل مسیر و بوت استراپ استفاده شد و نتایج این پژوهش نشان داد که کیفیت سیستم با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد، همچنین کیفیت اطلاعات نیز با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد و کیفیت خدمات و ادراک سودمندی و ادراک سهولت بر اثربخشی و رضایت تأثیر دارد. همچنین دانشجویان محتوای ارائه‌شده در سیستم LMS را مناسب ارزیابی کرده‌اند و سایر سیستم‌های پیامرسان را به سیستم گفتگو در LMS ترجیح می‌دهندen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectکیفیت LMS، اثربخشی آموزشی ،en_US
dc.titleبررسی رابطه کیفیت سیستم LMS با اثزبخشی آموزشی (مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهر البرزen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T951213025.pdf3.75 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File