جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید.
http://localhost/handle/Hannan/3814
عنوان: | بررسی رابطه کیفیت سیستم LMS با اثزبخشی آموزشی (مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهر البرز |
پدیدآورنده: | مرادی, نیکو;جهانی, علیرضا;زارع, احد |
کلید واژه ها: | کیفیت LMS، اثربخشی آموزشی ، |
تاریخ انتشار: | 1397 |
چکیده: | چکیده هدف این پژوهش، یافتن رابطهای میان کیفیت LMSو میزان استفاده از آن و در نتیجه اثربخشی آموزشی دانشجویان طی فرآیند یادگیری است. از این رو کیفیت سیستم و تأثیر آن بر اثربخشی و رضایت دانشجویان مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مهر البرز است که نمونهگیری به روش کوکران صورت گرفت با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته گردآوری دادهها صورت گرفت و برای تجزیهوتحلیل دادهها از آزمونهای تحلیل مسیر و بوت استراپ استفاده شد و نتایج این پژوهش نشان داد که کیفیت سیستم با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد، همچنین کیفیت اطلاعات نیز با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد و کیفیت خدمات و ادراک سودمندی و ادراک سهولت بر اثربخشی و رضایت تأثیر دارد. همچنین دانشجویان محتوای ارائهشده در سیستم LMS را مناسب ارزیابی کردهاند و سایر سیستمهای پیامرسان را به سیستم گفتگو در LMS ترجیح میدهند |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/3814 |
مجموعه(های): | پایان نامه های الکترونیک |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
T951213025.pdf | 3.75 MB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | بررسی رابطه کیفیت سیستم LMS با اثزبخشی آموزشی (مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهر البرز |
پدیدآورنده: | مرادی, نیکو;جهانی, علیرضا;زارع, احد |
کلید واژه ها: | کیفیت LMS، اثربخشی آموزشی ، |
تاریخ انتشار: | 1397 |
چکیده: | چکیده هدف این پژوهش، یافتن رابطهای میان کیفیت LMSو میزان استفاده از آن و در نتیجه اثربخشی آموزشی دانشجویان طی فرآیند یادگیری است. از این رو کیفیت سیستم و تأثیر آن بر اثربخشی و رضایت دانشجویان مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مهر البرز است که نمونهگیری به روش کوکران صورت گرفت با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته گردآوری دادهها صورت گرفت و برای تجزیهوتحلیل دادهها از آزمونهای تحلیل مسیر و بوت استراپ استفاده شد و نتایج این پژوهش نشان داد که کیفیت سیستم با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد، همچنین کیفیت اطلاعات نیز با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد و کیفیت خدمات و ادراک سودمندی و ادراک سهولت بر اثربخشی و رضایت تأثیر دارد. همچنین دانشجویان محتوای ارائهشده در سیستم LMS را مناسب ارزیابی کردهاند و سایر سیستمهای پیامرسان را به سیستم گفتگو در LMS ترجیح میدهند |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/3814 |
مجموعه(های): | پایان نامه های الکترونیک |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
T951213025.pdf | 3.75 MB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | بررسی رابطه کیفیت سیستم LMS با اثزبخشی آموزشی (مورد مطالعه موسسه آموزش عالی مهر البرز |
پدیدآورنده: | مرادی, نیکو;جهانی, علیرضا;زارع, احد |
کلید واژه ها: | کیفیت LMS، اثربخشی آموزشی ، |
تاریخ انتشار: | 1397 |
چکیده: | چکیده هدف این پژوهش، یافتن رابطهای میان کیفیت LMSو میزان استفاده از آن و در نتیجه اثربخشی آموزشی دانشجویان طی فرآیند یادگیری است. از این رو کیفیت سیستم و تأثیر آن بر اثربخشی و رضایت دانشجویان مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مهر البرز است که نمونهگیری به روش کوکران صورت گرفت با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته گردآوری دادهها صورت گرفت و برای تجزیهوتحلیل دادهها از آزمونهای تحلیل مسیر و بوت استراپ استفاده شد و نتایج این پژوهش نشان داد که کیفیت سیستم با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد، همچنین کیفیت اطلاعات نیز با رضایت کاربر و اثربخشی رابطه دارد و کیفیت خدمات و ادراک سودمندی و ادراک سهولت بر اثربخشی و رضایت تأثیر دارد. همچنین دانشجویان محتوای ارائهشده در سیستم LMS را مناسب ارزیابی کردهاند و سایر سیستمهای پیامرسان را به سیستم گفتگو در LMS ترجیح میدهند |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/3814 |
مجموعه(های): | پایان نامه های الکترونیک |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
T951213025.pdf | 3.75 MB | Adobe PDF | مشاهده فایل |