جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/2926
عنوان: Advances in National Brand and Private Label Marketing :
عنوان دیگر: Fourth International Conference, 2017 /
پدیدآورنده: International Conference on Research on National Brand and Private Label Marketing ; (4th : ; 2017 : ; Barcelona, Spain) ;;Barcelona ;;Martenez-Lepez, Francisco J. ; (Francisco Jose), ; editor ;;Geezquez Abad, Juan Carlos, ; editor ;;Ailawadi, Kusum L., ; editor ;;Yagee Guillen, Marea Jesees, ; editor ;
کلید واژه ها: Branding (Marketing) ; Congresses ;;Organizational behavior ; Congresses ;;Electronic commerce ; Congresses ;;Business planning ; Congresses ;;Executive coaching ; Congresses ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Cham, Switzerland :
ناشر: Springer,
فروست / شماره : Springer proceedings in business and economics ;
Springer proceedings in business and economics ;
توضیحات : Ohio Library and Information Network ;
Available to OhioLINK libraries ;




Original ; 3319597000 ; 9783319597003 ; (OCoLC)985287812 ;
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2926
شابک : 9783319597010 ;
3319597019 ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource : ; illustrations ;
Includes bibliographical references ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783319597010.pdf2.93 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Advances in National Brand and Private Label Marketing :
عنوان دیگر: Fourth International Conference, 2017 /
پدیدآورنده: International Conference on Research on National Brand and Private Label Marketing ; (4th : ; 2017 : ; Barcelona, Spain) ;;Barcelona ;;Martenez-Lepez, Francisco J. ; (Francisco Jose), ; editor ;;Geezquez Abad, Juan Carlos, ; editor ;;Ailawadi, Kusum L., ; editor ;;Yagee Guillen, Marea Jesees, ; editor ;
کلید واژه ها: Branding (Marketing) ; Congresses ;;Organizational behavior ; Congresses ;;Electronic commerce ; Congresses ;;Business planning ; Congresses ;;Executive coaching ; Congresses ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Cham, Switzerland :
ناشر: Springer,
فروست / شماره : Springer proceedings in business and economics ;
Springer proceedings in business and economics ;
توضیحات : Ohio Library and Information Network ;
Available to OhioLINK libraries ;




Original ; 3319597000 ; 9783319597003 ; (OCoLC)985287812 ;
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2926
شابک : 9783319597010 ;
3319597019 ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource : ; illustrations ;
Includes bibliographical references ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783319597010.pdf2.93 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: Advances in National Brand and Private Label Marketing :
عنوان دیگر: Fourth International Conference, 2017 /
پدیدآورنده: International Conference on Research on National Brand and Private Label Marketing ; (4th : ; 2017 : ; Barcelona, Spain) ;;Barcelona ;;Martenez-Lepez, Francisco J. ; (Francisco Jose), ; editor ;;Geezquez Abad, Juan Carlos, ; editor ;;Ailawadi, Kusum L., ; editor ;;Yagee Guillen, Marea Jesees, ; editor ;
کلید واژه ها: Branding (Marketing) ; Congresses ;;Organizational behavior ; Congresses ;;Electronic commerce ; Congresses ;;Business planning ; Congresses ;;Executive coaching ; Congresses ;
تاریخ انتشار: 2017
محل نشر: Cham, Switzerland :
ناشر: Springer,
فروست / شماره : Springer proceedings in business and economics ;
Springer proceedings in business and economics ;
توضیحات : Ohio Library and Information Network ;
Available to OhioLINK libraries ;




Original ; 3319597000 ; 9783319597003 ; (OCoLC)985287812 ;
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/2926
شابک : 9783319597010 ;
3319597019 ;
اطلاعات بیشتر: 1 online resource : ; illustrations ;
Includes bibliographical references ;
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
9783319597010.pdf2.93 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل