Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4091-4100 of 4843 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1395پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبیخانلری امیر; احراری مهدی; میرپور سمیه
1400تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه)سارا فرنیا; آمنه خدیور; فاطمه عباسی
1400خوشه بندی مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک با بهره گیری از تراکنش های الکترونیکی و اطلاعات دموگرافیک (مورد مطالعه: بانک رفاه)محمد تقی تقوی فرد; امیر محمد خانی; فاطمه لطفی
1397بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بانک شهر شعب غرب تهرانمحمدتقی تقوی فرد; سهیلا جعفرنژاد; محمدعلی شیخ
1401تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ ادوایزر برای رستوران های ایران با رویکرد یادگیری عمیقسیده آرمینا محسنی; آمنه خدیور; فاطمه عباسی
1396طبقه بندی مشتریان براساس عوامل موثر بر تمایل به خرید آن هامحمدرضا تقوا; محمد محرابیون محمدی; احد زارع رواسان; امیر ارضی سلطان
1401Challenges in Creating Business Value from Health Information Systems (HIS): A Hybrid Fuzzy ApproachAhad Zareravasan; Reza Alizadeh
1397افزایش رضایت مشتری با حداقل سازی هزینه حمل و نقل و تحویل سریع کالا با استفاده از الگوریتم ژنتیکابوالحسن لطافت
1394تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانیمحمدتقی تقوی فرد; ماندانا واقف کودهی; شیما صالحی مقدم
1400بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تاثیرگذاری شبکه های اجتماعیحمیدرضا شبانی; مهرشاد خسرویانی