Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 911-920 of 1060 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
726.pdf.jpg1402شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازیحمیدرضا رضوانی; آرزو بهلولی
214.pdf.jpg1402تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برندمینو بیدلی; عباس منوریان; فرح عالیخانی
208.pdf.jpg1402بررسی ارتباط برند با رفتار خرید کودکان ۸ تا ۱۲ساله شهر تهرانرسول خندان; حمیدرضا رضوانی
720.pdf.jpg1402بررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)سعید شهبازی; محمد عباس زاده
723.pdf.jpg1402ارتباط سرمایه اجتماعی در تلاش برای توسعه آموزش کارآفرینیداود آریایی
209.pdf.jpg1402نقش قدرت ارتباط برند در ارزش درک شده برندهای خرده فروشی در فروشگاه های لوازم خانگیمهدی خانجانی
1403بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران به پلتفرم های آنلاین رزرو اقامتگاهفائق جواهرکلام; علی قربانپور; فاطمه خورشیدوند; فرزانه قمی
1403تاثیر حفاظت و خلاقیت های نوآورانه در امنیت داده های اطلاعات مراکز درمانیمحمد تقی تقوی فرد; امیرمحمد خانی; پروین یزدان پناه
1403تحلیل سطح آمادگی خانوارهای شهرستان نظرآباد در برابر بلایای طبیعیاکبر کاظمی
1403بررسی پتانسیل باطلهی سنگ آهن به عنوان مادهی مکمل سیمانی در ساخت ملات و تاثیر آن بر روی مشخصات مکانیکیمحسن خضرلوی اقدم; قربانعلی دزواره; تقی عبادی