Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 911-919 of 919 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
726.pdf.jpg1402شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازیحمیدرضا رضوانی; آرزو بهلولی
214.pdf.jpg1402تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برندمینو بیدلی; عباس منوریان; فرح عالیخانی
208.pdf.jpg1402بررسی ارتباط برند با رفتار خرید کودکان ۸ تا ۱۲ساله شهر تهرانرسول خندان; حمیدرضا رضوانی
720.pdf.jpg1402بررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)سعید شهبازی; محمد عباس زاده
723.pdf.jpg1402ارتباط سرمایه اجتماعی در تلاش برای توسعه آموزش کارآفرینیداود آریایی
209.pdf.jpg1402نقش قدرت ارتباط برند در ارزش درک شده برندهای خرده فروشی در فروشگاه های لوازم خانگیمهدی خانجانی
705.pdf.jpg1402تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کسب و کار بین المللی مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط شهر تهرانمنوچهر عشرتی پور
698.pdf.jpg1402مدیریت استراتژیک کنترل سیلاب وهدفمندی مدیریت ریسک مخازنامیرمحمد کیانی; کبری مهدیان سلطان آبادی
696.pdf.jpg1402بررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستارصدیقه مهدوی نژاد