Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 221-230 of 919 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
2015Investigating Critical Success Factors in Implementing ITIL Framework: The case of a developing countryMohammad Mehrabioun; Ahad Zare Ravasan; Homa Hamidi
1399بررسی پیشرانهای موثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب وکارهای پلتفرمیحامد حیدری; سید مصطفی شاکریان; مریم معظمی گودرزی
1399بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعب شمال تهرانمحمدتقی تقوی فرد; الهام عرب بافرانی; زهره فرزانیان
1399تاثیر ویژگی های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام)محمدتقی تقوی فرد; جلال رضایی نور; مهدی سیف الهی; نرگس آقاخانی
1399رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه ایمحمدتقی تقوی فرد; عاطفه مهرپرورحسینی; شیما صالحی مقدم
1399مدل خوشه بندی و پیش بینی ارزش طول عمر مشتری (مورد مطالعه: مشتریان مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران)فاطمه نبي زاده; سعید روحانی
1398اندازه گیری و سناریوسازی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب وکار با بهره گیری از تکنیک نقشه های شناختی فازیمحمدرضا صادقي مقدم; حسين صفري; طاها منصوري; علي صفري
1401بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاکعادل پورقنبر; اعظم توکلی; حامد حیدری
1401برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزهاناصر فتحی; سمیه عربی; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاینامید مبارکی; پریسا حاصلی; حامد حیدری