Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4831-4840 of 4843 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
706.pdf.jpg1402تاثیر رویه های زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار در شرکت ایران خودروسمانه دولت آبادی; مجتبی هداوند; ندا نجفی
722.pdf.jpg1402توانمندسازی استراتژیک بارویکرد انتقال های دانش فنی و انسانی برشرکای زنجیره تامین (مورد مطالعه شرکت گلرنگ)سیدمیثم رضوی; مجتبی هداوند; ندا نجفی
729.pdf.jpg1402تاثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش ادراک شده رسانه های اجتماعی:نقش واسطه ای اعتمادسازی برندهای آنلاینمحمدهادی عسگری; محمد طالقانی; محمدجواد براتی
712.pdf.jpg1402تاثیر آگاهی از برند و تصویر برند بر قصد رابطه با نقش شبکه های اجتماعیرسول خندان
726.pdf.jpg1402شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازیحمیدرضا رضوانی; آرزو بهلولی
214.pdf.jpg1402تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برندمینو بیدلی; عباس منوریان; فرح عالیخانی
208.pdf.jpg1402بررسی ارتباط برند با رفتار خرید کودکان ۸ تا ۱۲ساله شهر تهرانرسول خندان; حمیدرضا رضوانی
720.pdf.jpg1402بررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)سعید شهبازی; محمد عباس زاده
723.pdf.jpg1402ارتباط سرمایه اجتماعی در تلاش برای توسعه آموزش کارآفرینیداود آریایی
209.pdf.jpg1402نقش قدرت ارتباط برند در ارزش درک شده برندهای خرده فروشی در فروشگاه های لوازم خانگیمهدی خانجانی