Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4741-4750 of 4843 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
539.pdf.jpg1395بررسی ساختار مناسب پیاده سازی هوش تجاری مبتنی بر ابرسعید روحانی; حامد رضایی; سوگل ربیعی ساوجی
519.pdf.jpg1395نقش تعامل انسان با رایانه HCI در جلوگیری از افراطی گری ها برای جذب مشتری در تجارت الکترونیکیعلی امخوانی صمدی
530.pdf.jpg1395رابطه بین تداوم استفاده از متدولوژی چابک و انگیزه تیم های توسعه نرم افزارسیدمحمدتقی تقوی فرد; راحله شاهرخ اصفهانی
90.pdf.jpg1395بررسی بهترین شیوه تدریس در سیستم یادگیری الکترونیکی با توجه تعداد پست های ایجاد شده در تالارهای گفتمان با بهره گیری از ابزارهای داده کاوی_مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی مهرالبرزعلیرضا جهانی; پریسا سلمانی نژاد
534.pdf.jpg1395رابطه بین تداوم استفاده از متدولوژی چابک و خود کنترلی تیم های توسعه نرم افزار(مورد مطالعه : شرکت نرم افزاری کسرا )محمدتقی تقوی فرد; مریم سادات حسینی
517.pdf.jpg1395ارائه مدلی بهینه برای تست نرم افزارسید جمال الدین حسینی; نرگس آقاخانی; جواد صفویه
515.pdf.jpg1395The Effect of Tacit Knowledge of Employees on Improvement of Communication with Bank Customers (Case Study: Tejarat Bank, Golestan province)Mohammadsaleh Torkestani; Saideh Bazamini; Akbar Mohammad Lou
521.pdf.jpg1395Knowledge Process Capability, Customer Relationship Management, and Service Quality of Bank Industry (Case Study: Mellat Bank of Mashhad)Morteza Rojui; Zeynab Sheykholeslami; Akbar Mohammad Lou
520.pdf.jpg1395Knowledge Management Processes, electronic Customer Relationship Management, and company PerformanceAkbar Mohammad Lou; Saideh Barzamini; Abolfazl Badamchi Gavgani
536.pdf.jpg1395مروری بر متدولوژی داده کاوی دامنه محور در فرایند تصمیم گیری و حل مسالهمصطفی محمدی; شبنم دلجوان نیکویی