Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4341-4350 of 4843 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
280.pdf.jpg1395مروری بر بکارگیری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا در سازمان های خدماتیجواد صفویه
558.pdf.jpg1394Factors Influencing the Internet Brand Equity in E-CommerceAmeneh Saeednia; Hossein Dehghan Niri
491.pdf.jpg1396ارایه مدل عوامل تعیین کننده رفتار به اشتراک گذاری دانش درون سازمانی (مطالعه موردی شرکت نوین چوب و صنعت آسیا)حمیدرضا رضوانی; زهرا شیرنسب
485.pdf.jpg1397Investigating the effects of Smart technology on Dynamic customers and customer experience in Melli Bank (Case Study: Customers of Bam System in Tehran)Reza Dorryan; Hamidreza Rezvani
594.pdf.jpg1394Ranking Industries in Terms of Lean Level Using AHP and TOPSIS (Case Study: Electronic & Electric Industrials, Guilan)Zahra Naeimi Dafchahi; Fatemeh Rafiei Rasht Abad; Minoo Pourfikouie
96.pdf.jpg1390ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصارمحمدعلي شاه حسيني; امير اخلاصي; كمال رحماني
611.pdf.jpg1393تبیین عوامل محتوایی تکنولوژی تولید در شرکت سایپا با استفاده از مدل اطلس تکنولوژی (مطالعه موردی سالن تولید بدنه تیبا)حمید رضا رضوانی; رضا یوسفی زنوز; محمود صفی خانی
587.pdf.jpg1394مدل برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های صنعتی کوچکحمیدرضا رضوانی; سمیرا قاسمی آقباش; محمد هادی حبیبی
135.pdf.jpg1392بررسی بکارگیری مدیریت دانش بربهبود فرایند توسعه نرم افزار در شرکتهای نرم افزاریمهدیه طاهری جبلی; امیر خانلری
201.pdf.jpg2012The relationship between brand personality and customer personality, gender and income: A case study of the cell phone market in IranAmir Ekhlassi; Majid Hassani Nezhad; Siamak Ashkan Far; Kamal Rahmani