Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4191-4200 of 4984 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1-m-english.pdf.jpg2013Determination of Electricity Price in the Peak and Off Peak Times Separately for Each Season in Household Electricity Market of IranOjand, Kianoosh; Nazari, Mohsen
7-m-persian.pdf.jpg1391انبارش و جانمايي اقلام انبار با استفاده از فناوري گروهي و به كارگيري الگوريتم ابتكاريپويا عليرضا; كرمانشاهيان يونس
JR_JAES-11-36_004.pdf.jpg1400تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد و تعیین درجه اهمیت آنها بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(BSC) در شرکت پایانه های نفتی ایرانحسین یعقوبی زاده; عباس منوریان; حمیدرضا رضوانی; علی رحیمی
12-m-persian.pdf.jpg1390ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد مشتريانمحمدعلي شاه حسيني; امير اخلاصي; كمال رحماني
1-m-persian.pdf.jpg1391شناسايي و دسته بندي ويژگي هاي سيستم آموزش الکترونيکي براساس مدل کانو در دانشگاه هاي مجازي ايرانحميدرضا رضوانی; هادی درگاهی
4-m-persian.pdf.jpg1391شناسایی فرصتها و شاخصهای کارآفرینی جهت ارائه راهبردهای ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی در بین خانواده هافاطمه مظلوم; تورج قربانعلی زاده; رامین فرخی
8-m-persian.pdf.jpg1393بررسی آمادگی پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP) در صنایع چوب و کاغذ مازندرانسیمین ابراهیمی کرمانی; دکتر نسترن حاجی حیدری; دکتر سعید روحانی
13-m-persian.pdf.jpg1393نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنانمحمدتقی تقوی فر; معصومه حاجیان; الهام پور سیاح; مرتضی طحان
3-m-persian.pdf.jpg1392اولویت بندي خوشه هاي کسب و کار استان گیلان با استفاده از روش TOPSISمحمد گمنام سفیدداربنی; علی شهابی
7-m-english.pdf.jpg2013DEVISING A BRANDING MODEL FOR MEGA- PROJECTS IN ENTERTAINMENT, RESIDENTIAL, TOURISM AND SPORT IN IRANEkhlassi, Amir; Divandari, Ali; Rahmani, Kamal